۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6513948
T T
۰ نفر
شرکتهای فعال در بخش انرژی باید در نمایشگاهها حضور یابند .......................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/07/1390 اقتصاد.نمایشگاه.انرژی اصفهان- کارشناس برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی انرژی اصفهان گفت: از آنجا که مصرف انرژی از مسایل مهم مردم و شرکت های صنعتی است، شرکت های فعال در بخش انرژی باید حضور مستمر در نمایشگاه ها داشته باشند.
علیرضا ضیایی روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا درباره برگزاری همزمان دو نمایشگاه تخصصی انرژی و ماشین آلات راهسازی و صنایع وابسته در اصفهان گفت: هر سال نمایشگاه ماشین آلات راهسازی در همین تاریخ برگزار می شود اما نمایشگاه انرژی در مرداد ماه برگزار می شد.
وی افزود: امسال به دلیل برگزاری نمایشگاه انرژی ویژه صنعت نفت در تهران در نیمه اول سال جاری، تصمیم گرفته شد که برگزاری نمایشگاه انرژی اصفهان به اول فصل پاییز موکول شود.
وی با اشاره به عدم حضور مهمان یا غرفه داران خارجی در نمایشگاه انرژی گفت: اکثر شرکت کنندگان سومین نمایشگاه انرژی اصفهان از داخل کشور و یا از نمایندگی های شرکت های خارجی در کشور هستند.
وی خاطر نشان کرد: دست اندرکاران اصلی بخش انرژی استان از جمله شرکت برق منطقه ای اصفهان، پتروشیمی و شرکت بخش فرآورده های نفت در این نمایشگاه حضور ندارند. وی افزود: تمامی شرکت کنندگان نمایشگاه انرژی به طور مستقیم با ساخت و یا تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در ارتباطند و از جهت استاندارد کاری در سطح مشخصی هستند.
به گفته وی 70 درصد شرکت کنندگان نمایشگاه انرژی جدید هستند و 30 درصد از شرکت کنندگان در دو نمایشگاه قبلی انرژِی حضور داشته اند.
به گفته وی وقتی متولیان اصلی عرصه انرژی در نمایشگاه حضور ندارند شرکت های قوی نیز که انتظار دارند مخاطب مورد نظر خود را در نمایشگاه بیابند رغبت چندانی به حضور در نمایشگاه نشان نخواهند داد.
ضیایی خاطر نشان کرد: استان اصفهان پتانسیل بسیار بالایی در عرصه انرژی دارد و طبق مطالعات 60 الی 70 درصد سازندگان تجهیزات صنعت نفت در اصفهان هستند بنابراین اگر مدیریت استان و دست اندرکاران بخش انرژی استان در این باره به جمع بندی و توافق برسند اصفهان در بعد مصرف و ساخت و ساز بخش انرژی حرف زیادی برای گفتن دارد.
سومین نمایشگاه تخصصی انرژی (‌نفت،‌گاز و پتروشیمی) تا روز جمعه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از ساعت 15الی 21برای بازدید عموم دایر است. 7143/ 607
۰ نفر