۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6507699
T T
۰ نفر

وزیر نیرو:

۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6507699
وزیر نیرو: تغییر مسیر سرمایه گذاری از دولتی به خصوصی از موفقیت های وزارت نیروست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/29 سیاسی.ایران.وزارت نیرو.سرمایه گذاری بخش خصوصی تهران- وزیر نیرو با اشاره به اینکه پرونده 10 نیروگاه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده شده است اظهار داشت : تغییر مسیر سرمایه گذاری از دولتی به خصوصی از موفقیت های وزارت نیرو است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مجید نامجو روز چهارشنبه و پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب تصریح کرد : صنعت برق ، افزایش پنج هزار مگاواتی را برای برای تامین برق مورد نیاز کشور ، برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به کاهش 10 درصدی مصرف انرژی در کشور پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: این موضوع باعث شده تا بخشی از منابع ما جهت پرداختن به سرمایه گذاری های سنگین آزاد شده و بتوانیم به برنامه های دیگری مانند کاهش تلفات برق ، سوق دادن سرمایه گذاری ها به سمت انرژی های نو و تغییر ساختار به همراه اجرای اصل 44 قانون اساسی و سبک سازی دولت بپردازیم.
وزیر نیرو با اشاره به شکل گیری صندوق توسعه ملی و هیات امنای آن افزود: در حال حاضر پرونده 10 نیروگاه خصوصی برای سرمایه گذاری آماده شده و آنها می توانند از حدود 2.2 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنند.
ادامه دارد...
سیام ** 9129 1568 شماره 054 ساعت 14:14 تمام
۰ نفر