۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6501587
T T
۰ نفر

اختصاصی ؟

۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6501587
اختصاصی ؟ بانک توسعه تعاون در دولت احمدی نژاد معادل چهاربرابر دولت های قبل، تسهیلات پرداخت کرده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/30 اقتصاد.بانک توسعه و تعاون.ماشاالله عظیمی.کیش کیش - مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان این بانک با هدف توانمندسازی بنگاه های تعاونی حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونگران پرداخت کرده است، تاکید کرد: پرداخت تسهیلات در دولت های احمدی نژاد معادل چهار برابر رقم پرداختی طی دولت های قبل بوده است.
ماشاالله عظیمی چهارشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : این بانک با تاکید بر سهولت و سرعت در واگذاری تسهیلات به تعاونگران، برنامه های خود را با توجه به امر اشتغالزایی و هدایت منابع سرمایه ای دنبال می کند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی، به اهم برنامه های بانک توسعه تعاون در سال جدید پرداخت و افزود: امتناع از فرمایشی کردن امور بانکی بانک توسعه تعاون، مشارکت جدی مدیران در برنامه ریز ی ها، تاکید بر کاهش هزینه های بانک و استفاده از شیوه های نوین بانکداری برای جلب رضایت مشتری و بهره وری حداکثری از ظرفیت ها،... سازوکارهایی است که بانک توسعه تعاون برای تداوم فعالیت های موثر خود در بازار پولی و مالی کشور به آنها توجه جدی خواهد کرد.
عظیمی ادامه داد: اصلاح روحیات کارمندی در بانک توسعه تعاون طی سال جهاد اقتصادی با هدف بهره وری حداکثری از ظرفیت های دانش تخصصی و تجربی افراد یکی دیگر از رویکردهای بانک توسعه تعاون در سال جدید خواهد بود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با ابراز خرسندی مبنی بر اخذ جایزه خوش حسابی از بانک مرکزی، توضیح داد: با توجه به افزایش پنج برابری حجم عملیات مالی این بانک طی دولت های نهم و دهم، بانک توسعه تعاون در سال گذشته موفق به اخذ گزارش مقبول و مطلوب از سازمان حسابرسی شد و همچنین این بانک به عنوان کم هزینه ترین بانک کشور نیز مطرح و معرفی شد.
وی همچنین به ایجاد حدود 400 شعبه و باجه بانک توسعه تعاون در مناطق کمتر توسعه یافته طی سال های اخیر اشاره کرد و افزود: باوجود پایین نگه داشتن نرخ سود،70 درصد تسهیلات اعطایی در قالب عقود مبادله ای بوده که این نسبت به سایر بانک ها در واقع روند معکوس را نشان می دهد.
به گفته عظیمی ؟ راه اندازی سامانه متمرکز الکترونیکی تعاون سمات و پیوستن بانک توسعه تعاون به شبکه های شتاب ، ساتنا و شبا و همچنین ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی اعم از اینترنت بانک، SMS بانک، موبایل بانک و مجهز کردن شعب به تجهیزات بانکداری الکترونیک را می توان به عنوان مزیت ها و دستاوردهای اخیر بانک توسعه تعاون نام برد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: این بانک طی سال های اخیر با عقد 400 تفاهم نامه استانی و 13 تفاهم نامه ملی سعی در توسعه فضای فعالیتی داشته بطوریکه این بانک در اجرای تعهدات سفرهای استانی هیات دولت به ترتیب در دور اول 100 درصد، در دور دوم 78 درصد و در دور سوم 35 درصد، مشارکت داشته است.
وی در قسمت دیگری از این گفت و گو به ایجاد شعبه جدید بانک توسعه تعاون در جزیره زیبای کیش اشاره کرد و افزود: مدتها بود که به دنبال ایجاد پایگاهی برای بخش تعاون در منطقه آزاد کیش، با هدف افزایش روند صادراتی کالاهای ایرانی بودیم.
عظیمی تصریح کرد: ایجاد سایت بانک توسعه تعاون، راه اندازی واحد سیار صندوق مهر امام رضا( ع ) ، راه اندازی صرافی و واحد تبادل ارز، ایجاد هلدینگ های فعال در حوزه گاز و پتروشیمی از دیگر اقدامات آتی بخش تعاون در درگاه جزیره کیش خواهد بود.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در پایان ابراز امیدواری کرد: با تشکیل شرکت تامین سرمایه بخش تعاون ظرفیت جدیدی در این بانک ایجاد می شود که به تعاونگران امکان می دهد بمنظورسرمایه گذاری در پروژه های بزرگ اعم از بالادستی و پایین دستی کشور، مشارکت داشته باشند.ک/4 1234 شماره 001 ساعت 00:46 تمام
۰ نفر