۲۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6501290
T T
۰ نفر
اختصاص یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاضلاب تهران ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/27 اقتصاد.نیرو.فاضلاب تهران - معاون فنی و مهندسی شرکت فاضلاب تهران گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در مناطقی از تهران به ارزش یکهزار میلیارد ریال است که از طریق تامین مالی (فاینانس )داخلی اختصاص می یابد .
گزارش ایرنا از وزارت نیرو حاکی است، میرباقر اسماعیلی کشتلی اظهار داشت: طرح فاضلاب تهران به عنوان بزرگترین طرح زیست محیطی کشور به بیش از چهار هزار و 900 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که به دلیل محدودیت های منابع مالی و دولتی، شرکت فاضلاب تهران سعی در تامین اعتبار مورد نیاز از سایر منابع ممکن دارد و یکی از این راه ها، جذب سرمایه گذار داخلی است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، فاضلاب مناطق 2، چهار، پنج و هشت تهران در بسته های اجرایی پیش بینی شده که به زودی اجرایی می شود.
معاون فنی و مهندسی شرکت فاضلاب تهران گفت: در محدوده های اعلام شده برای تامین مالی (فاینانس ) خارجی نیز بیش از 371 کیلومتر شبکه و 2 واحد تصفیه خانه هر کدام به ظرفیت 525 هزار نفر در نظر گرفته شده که با تامین اعتبار لازم و اجرای این طرحها جمعیت ساکن در محدوده های یاد شده زیر پوشش خدمات دفع فاضلاب قرار می گیرند.
اسماعیلی در پایان اظهار داشت: در زمان حاضر در بخش فاینانس داخلی انتخاب پیمانکار انجام شده و در بخش خارجی نیز در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم و امیدواریم این امر هر چه زودتر در مرحله اجرا قرار گیرند.
اقتصام 1601**9169** شماره 079 ساعت 16:08 تمام
۰ نفر