۷ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6216889
T T
۰ نفر
شهروندان سمنانی برحضور پرشور خود در راهمپیایی روز قدس تاکید کردند ..................................................................
سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/86 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.روزجهانی قدس شهروندان سمنانی برحضور پرشور و گسترده در راهمپیایی روز جهانی قدس تاکید کرده و این روز را روز ابراز انزجار از وحشیگری های غاصبان قدس شریف دانستند.
آنها روز جهانی قدس را فرصتی مناسب برای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین دانستند و بر ضرورت حضور پرشور مردم در این خیزش بزرک اسلامی تاکید کردند.
اقشار مختلف مردم استان سمنان با اعلام آمادگی خود برای شرکت در نمایش همبستگی مسلمانان خاطرنشان کردند: ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در شرایط کنونی نیاز به حمایت گسترده مسلمانان جهان دارند.
آنها، روز جهانی قدس را فرصتی مناسب برای ابراز حمایت مردم فلسطین دانسته و گفتند: مردم ایران اسلامی به پیروی از سفارشات رهبر فقید انقلاب و نیز مقام عظمای ولایت باید روز جهانی قدس امسال را باشکوهتر از سال قبل برگزار کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس ، حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز را برای حمایت از مردم زجرکشیده فلسطین تعیین کننده خواند.
حجت الاسلام "سیدمحمد شاهچراغی" گفت: روز جهانی قدس بهترین فرصت برای حمایت از مردم تحت ستم فلسطین است.
وی ،حمایت آمریکا از جنایات اسرائیل غاصب را یادآورشد وافزود مسلمانان دنیا بویژه مردم انقلابی ایران اسلامی باید با حضور خود در این روز حمایت خویش را از مبارزان فلسطینی ابراز کنند.
امام جمعه سمنان روز جهانی قدس را یادگار امام راحل دانست و بر ضرورت گرامیداشت این روز تاکید کرد.
"احمد همتی" یک شهروند سمنانی گفت: قدس شریف متعلق به مسلمانان است و باید از دست اشغالگران بی رحم خارج شود.
وی افزود: سفر رییس جمهوری به آمریکا و بیان دیدگاه ها و مواضع خردمندانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی در خصوص مسایل مختلف از جمله هولوکاست فضای سیاسی جهان را دگرگون کرد و افکار عمومی جهان به واقعیات جمهوری اسلامی آگاهی یافتند.
شهروند دیگری اظهار داشت: در راهپیمایی روز جهانی قدس آحاد مردم باید در این مراسم شرکت کنند و با محکوم کردن جنایات اسرائیل ، آزادی قدس شریف را فریاد زنند.
"مرتضی حسینی" می گوید: وظیفه آحاد مردم مسلمان ایران و دیگر کشورهای اسلامی است که در این راهپیمائی شرکت کنند و مشت محکمی بردهان یاوه سرایان اشغالگر و استکبار جهانی بزنند.
وی افزود: حضور گسترده مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس روح مقاومت و ایستادگی در مردم فلسطین تقویت می کند.
وی اضافه کرد: هرچه این حضور مردم بیشتر باشد مقاومت و مبارزه مردم فلسطین برای آزادی قدس شریف ازچنگال دژخیمان صهیونیست پایدارترو استوارتر خواهد بود. ک/4 608/508 شماره 058 ساعت 12:15 تمام
۰ نفر