۵ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6216751
T T
۰ نفر
خیرین هرمزگانی 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان بدهکار کمک کردند ...................................................................
بندرعباس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/07/86 داخلی.اجتماعی.خیرین.
خیرین هرمزگانی در جشن گلریزان 500 میلیون ریال برای پرداخت دیون زندانیان غیربزهکار زندان مرکزی بندرعباس کمک کردند.
در این مراسم که پنج شنبه شب به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و ستاد دیه استان برگزار شد، علاوه بر برخی مسئولان ملی و محلی، پرویز پرستویی بازیگر سینما و مازیار میری کارگردان فیلم پاداش سکوت نیز حضور داشتند.
رییس ستاد دیه هرمزگان و رییس کل دادگستری استان در این مراسم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 109 زندانی بدهکار با تلاش ستاد دیه استان از زندان آزاد شده اند که برای آزادی این افراد نزدیک به 25 میلیارد و 328 میلیون ریال کمک از منابع مختلف تامین شده است.
علی علیاافزود: در حال حاضر 90 زندانی بدهکار غیربزهکار در زندان مرکزی بندر عباس به سر می برند که این رقم در کل استان به حدود 180 نفر می رسد.
علیا رقم مورد نیاز برای آزادی این افراد را 54میلیارد و650 میلیون ریال اعلام کرد. شهردار بندرعباس نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرداری نسبت به تمام شهروندان احساس مسئولیت می کند و برنامه امشب نیز بر همین اساس تدارک دیده شده است.
منصور آرامی ادامه داد: شاید در نگاه اول مشارکت و متولی گری چنین برنامه هایی از سوی شهرداری برای برخی ایجاد شبهه و سئوال کند اما اگر به مفهوم فراگیر شهروند توجه شود قطعا سیاستهای شهروندمحوری شهرداری شامل زندانیان این شهر نیز خواهدبود.
پیش از برگزاری این جشن، پرویز پرستویی به همراه مازیار میری، فرماندار و شهردار بندرعباس و جمعی دیگراز مسئولین و خیرین در ندامتگاه مرکزی بندرعباس حضوریافته و از بدهکاران دربند دلجویی کردند.ک/3 7192/667 شبک 1562 شماره 206 ساعت 23:47 تمام
۰ نفر