۵ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6216599
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه گچساران: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را به خودباوری رساند ......................................................................
گچساران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 5/7/86 داخلی.اجتماعی.دفاع مقدس.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: هشت سال دفاع مقدس موجب شد مردم ایران خود را باور کنند و بدون تکیه به هیچ قدرتی روی پای خود بایستند.
سرهنک سیدحبیب موسوی روز پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت و گو باخبرنگارایرناافزود:دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری مردم مظلوم ایران اسلامی است که در جنک نشان دادند با توکل به خدا و خودباوری می توان مقابل هر قدرتی ایستاد.
وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره ) ، جنک برای ملت ایران نعمت بود و امروز سال ها بعد از جنک مشاهده می کنیم برکات دفاع مقدس در جامعه متبلور شده است.
موسوی گفت: آمادگی نیروهای مسلح و خودکفایی در عرصه تجهیزات نظامی از برکات هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: امروز آمادگی نیروهای مسلح اعم ازسپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی به حدی بالاست که قادرند هر تهدیدی را در کمترین زمان پاسخ دهند.
به گفته وی، نیاز امروز جامعه اسلامی بیش از هر چیز وحدت اقشار مختلف مردم است که این بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان می باشد.
موسوی، برگزاری یادواره شهدای مناطق دیل ، امامزاده جعفر و باشت، دیدار باخانواده شهدا و برنامه فرهنگی وهنری را از جمله برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس در گچساران عنوان کرد.ک/3 7460/566/675 شماره 054 ساعت 11:23 تمام
۰ نفر