۱۵ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6213629
T T
۰ نفر
استاد حوزه علمیه قم نسبت به افزایش ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان هشدار داد .....................................................................
مشهد،خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/06/86 داخلی.اجتماعی.مذهبی یکی از اساتید حوزه علمیه قم نسبت به افزایش ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان هشدار داد و خواستار افزایش هوشیاری عمومی مسلمان نسبت به این مسائل شد.
حجت الاسلام "جواد مروی" روز پنجشنبه در مراسم پایانی همایش مشترک علمی و کاربردی مبلغین و روحانیون استان خراسان رضوی در سازمان تبلیغات اسلامی این استان ،افزود: معاندان اسلام به طرق مختلف تلاش می کنند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به اهداف شوم خود دست یابند.
به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: دشمنان در این ارتباط کوشش می کنند با مخدوش جلوه دادن چهره تشیع در سطح جهان اسلام از نفوذ افکار این مذهب در سطح جهان اسلام بکاهند.
وی گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام از نفوذ افکار شیعه در سطح جهان به شدت نگران بوده و هراس دارند.
وی ایجاد نوعی انقطاع و جدایی بین شیعه با سایر مذاهب اسلامی و بدبینی نسبت به مذهب تشیع در بین اهل سنت را از مهمترین شگردهای معاندان و از جمله وهابیون و سلفی ها برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان برشمرد.
این استاد حوزه علمیه افزود: معاندان در آستانه برگزاری ایام حج تمتع امسال تلاش می کنند با انتشار و توزیع جزواتی انحرافی علیه شیعه توسط وهابیون و سلفی ها در کشورهای اسلامی و از جمله عربستان به اهداف شوم خود دست یابند.
وی ضمن تاکید بر افزایش هوشیاری عمومی مسلمانان اعم از شیعه و سنی از روحانیون خواست با شناخت توطئه های مختلف دشمنان، در سخنرانی های خود نسبت به آگاه سازی هر چه بیشتر مردم نسبت به ترفندهای آنها بکوشند.
همایش مشترک علمی و کاربردی روحانیون و مبلغین استان خراسان رضوی (طلایه داران تبلیغ) با شرکت 700 نفر از روحانیون، طلبه ها و مبلغان خواهر و برادر از این استان به مدت دو روز برگزار شد.ک/2 7490/662/659 شماره 122 ساعت 18:52 تمام
۰ نفر