۶ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6212396
T T
۰ نفر
مدیر عامل: خصوصی سازی چالش پیش روی شرکت مخابرات ایران است ..........................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/06/86 داخلی.اقتصادی.مخابرات.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: در زمان حاضر، خصوصی سازی اساسی ترین چالش پیش روی این شرکت است.
صابر فیضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: خصوصی سازی این شرکت در هاله ای از ابهام قرار دارد و امیدواریم زودتر بحث خصوصی سازی این شرکت مراحل نهایی خود را طی کند.
وی اظهارداشت: در زمینه خصوصی سازی شرکت مخابرات، تفکرهایی مبنی بر خوب یا بد بودن آن وجود دارد که امیدواریم هر چه زودتر وضعیت این شرکت مشخص شود.
وی، اضافه کرد: معتقد هستم، خصوصی سازی برای اپراتوری مثل مخابرات خوب است ولی باید به این نکته توجه کرد که خصوصی سازی این شرکت با واحدهای صنعتی تفاوت دارد.
وی تاکید کرد: خصوصی سازی مخابرات باید امسال نهایی شود و امیدواریم در جلسه آتی هیات عالی خصوصی سازی مراحل پایانی سپری شود.
فیضی گفت: در بحث خصوصی سازی هم مردم و پرسنل شرکت ها ذینفع هستند و سود می برند.
وی ادامه داد: بالا رفتن کیفیت و تفاوت در قیمت ها، از منفعت های خصوصی - سازی برای مردم است.
فیضی، پرداخت حقوق و مزایای کارمندان به تناسب تخصص های شغلی و مهارتی را از دیگر مزایای اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد شرکت هااعلام کرد.
وی به اجرای طرح یکسان سازی کدهای شهری و روستایی داخل استان ها اشاره کرد و گفت: اگر مراحل فنی، مالی و حقوقی این طرح طی شود با تامین اعتبار اولیه 400 میلیارد ریال می توان آن را در سال جاری اجرایی کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، بااشاره به توسعه واگذاری های تلفن ثابت و همراه در کشور افزود: امسال هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ مکالمات در کشور نداریم.
وی اظهار کرد: نرخ مکالمات در ایران پایین است و به همین دلیل طرحی را برای افزایش نرخ مکالمات در تلفن ثابت و همراه ارایه کرده ایم که در برنامه پنجم قابلیت اجرا پیدا می کند.ک/3 7129/583/587 شماره 137 ساعت 16:26 تمام
۰ نفر