۲۱ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6208134
T T
۰ نفر
سومین همایش انجمن علمی بیماری های دهان ایران برگزار می شود ..........................................................
تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/05/86 داخلی.علمی.دندانپزشکی.همایش.
سومین همایش انجمن علمی بیماری های دهان ایران 14 و 15 شهریور ماه در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار می شود.
دکتر آرش منصوریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این همایش اعتلای سطح دانش تخصصی رشته بیماری های دهان، آشنا کردن متخصصان بیماری های دهان کشور با علم روز و نیز نزدیکی هرچه بیشتر تخصص های مختلف پزشکی و دندانپزشکی است.
وی افزود:بررسی علل ترس و اضطراب مردم در دندانپزشکی، روش های درمانی جدید آفت ، شیوع سرطان دهان در ایران و جهان، بیماری های عفونی داخل دهان شامل بیماری های قارچی،برفک و...، دردهاو سوزش های داخل دهانی، دردهای فکی و صورتی، ارائه موارد نادر بیماری ها و کنترل عفونت در مطب های دندانپزشکی عمده محورهای مورد بحث در این همایش دو روزه است.
منصوریان تدابیر خاص در درمان های دندانپزشکی بیماران دارای مشکلات قلبی ، ریوی و کلیوی ، ...مشکلات بیماران مبتلا به ایدز و هپاتیت در ارائه درمان های دندانپزشکی ، همچنین ارائه راهکار در برخورد با این بیماران و نیز ارتباط ایدز و هپاتیت با دندانپزشکی را به عنوان دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.
به گفته وی دراین همایش پانل ویژه بیماری های پوستی و بیماری های مشترک دهان با پوست با همکاری استادان گروه پوست مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
رییس سومین همایش انجمن علمی بیماری های دهان ایران اظهار داشت: حدود 100 مقاله برای شرکت در همایش به دبیر خانه ارسال شد که از این تعداد 32 مقاله پذیرفته شده است.
منصوریان افزود: از 32 مقاله ، 17 مقاله به صورت شفاهی و 15 مقاله به صورت پوستر در همایش ارائه می شود.
وی گفت: در کنار همایش ، نمایشگاهی از لوازم ، تجهیزات و داروهای دندانپزشکی نیز بر پا می شود.
وی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی این انجمن به نشانی org.IROMA.WWW مراجعه کنند.
علمی/7251/1786 شماره 022 ساعت 10:58 تمام
۰ نفر