۳۰ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6205077
T T
۰ نفر
نیروی انسانی ماهر عامل موفقیت اپراتورهای تلفن همراه است ......................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/03/86 داخلی.اقتصادی.
مشاور ارشد شرکت جهانی "اریکسون"، نیروی انسانی ماهر و کارآمد اپراتورهای تلفن همراه را عامل مهم موفقیت آنها در خدمت رسانی به متقاضیان خود دانست.
"کلاس مدیلن" Meddilen Kelas روز چهارشنبه در گردهمایی سراسری روسای ادارات امور مشترکین ارتباطات سیار استانهای سراسر کشور در مشهد افزود: با توجه به حجم زیاد و روز افزون متقاضیان و علاقمندان استفاده از تلفن همراه در جهان اپراتورهای تلفن همراه باید به مولفه های موثر در افزایش رقابت پذیری توجه خاص داشته باشند.
منظور از اپراتورهای تلفن همراه هر یک از شرکتهای خدمات رسان تلفن همراه است که در ایران شرکتهای ارتباطات سیار، ایرانسل و تالیا هستند.
به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: همه دست اندرکاران یک شرکت اپراتوری تلفن همراه باید در قالب یک گروه منسجم و هدفمند در بازاریابی و موفقیت شرکت شان خود را سهیم بدانند.
وی میزان پوشش و یا آنتن دهی و قیمت سیم کارت های تلفن همراه را دو معیار مهم دیگر در موفقیت اپراتورها و شرکتهای دست اندرکار تلفن همراه دانست.
مدیلن گفت: کسب موفقیت در ارایه خدمات به متقاضیان تلفن همراه یک کار فردی نیست بلکه یک کار منسجم گروهی است و اپراتورها باید با استفاده از تجارب و معیارهای موفقیت سایر اپراتورهای موفق دنیا در ارتقاء کاری خود بکوشند.
در این آیین معاون بازاریابی و امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار کشور نیز گفت: این گردهمایی با هدف یکسان سازی رویه های اجرایی خدمت رسانی به مشترکین این شرکت در سراسر کشور دانست.
"محمد مهدی عطوفی" اظهار داشت: انتقال راهبردها و خط مشی های سال جاری شرکت ارتباطات سیار به مسوولان ادارات مربوطه و استفاده از نقطه نظرات آنان برای ارتقا سطوح کمی و کیفی ارایه خدمات به مشترکان دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی گفت: در مدت دو روز برگزاری این همایش هفت کارگروه شامل بررسی ساختار تشکیلات تلفن همراه، نحوه هویت بخشی به شبکه توزیع، مکانیزمهای جذب و نگهداری مشتریان و کنترل درآمد و نگهداری حسابها در حاشیه آن تشکیل شد.
وی سایر کارگروههای همایش فوق را کارگروه بررسی فرآیند عرضه و فروش کارت شارژ و سیم کارتهای اعتباری و بررسی نحوه ثبت نام به روز با شرایط جغرافیایی مطابق با اهداف شرکت و برای جذب مشترک ذکر کرد.ک/2 7490/589/659 شماره 090 ساعت 33:13 تمام انتهای پیام E30.27-33-13
۰ نفر