۲۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6204527
T T
۰ نفر
مدیر عامل موسسه ورزش کیش: ممنوعیت غواصی بانوان در کیش صحت ندارد ................................................................
کیش ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/3/86 داخلی.ورزشی.غواصی مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت:اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر ممنوعیت غواصی برای بانوان در کیش صحت ندارد.
"حمید سجادی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: هم اکنون بانوان می توانند در باشگاههای غواصی و همراه با مربیان زن در آبهای جزیره کیش غواصی کنند.
وی با بیان اینکه وقفه فعالیت غواصی بانوان به دلیل عدم حضور مربیان زن برای مدت کوتاه دو یا سه هفته ای بوده، تصریح کرد: از سه هفته پیش غواصی بانوان در سواحل کیش از سر گرفته شده است.
سجادی با بیان اینکه برخی از باشگاههای غواصی دستورالعمل سازمان تربیت بدنی را رعایت نکرده اند، گفت: بنا بر این دستورالعمل، مربیگری و همراهی آقایان با بانوان ورزشکار در محیطهای ورزشی ممنوع است.
وی تفاوت قوانین بین مناطق آزاد و سراسر کشور را تنها در حوزه تجاری و صنعتی عنوان کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد کیش جزیی از کل کشور محسوب شده و تابع قوانین سراسری است.
سجادی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اصرار زیادی بر ارایه امکانات برای غواصی بانوان دارند، گفت: با همکاری و مساعدت نیروی انتظامی، هم اکنون باشگاههای غواصی با به کارگیری کادر متخصص و کارآمد زن پذیرای بانوان غواص هستند.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در پایان تصریح کرد: فعالیت ورزشی بانوان در جزیره کیش از اهمیت بالایی برخوردار است و ایجاد محدودیت در ورزش بانوان به هیچ وجه مورد قبول مسوولان منطقه آزاد کیش نیست.
غواصی در سواحل زیبای جزیره کیش به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش مطرح بوده و علاقمندان و گردشگران زیادی را به این جزیره مرجانی جذب کرده است.
هم اکنون چهار باشگاه غواصی در جزیره کیش خدمات خود را بصورت تفریحی و آموزشی به علاقمندان این رشته ورزشی ارایه می کنند.ک/3 1743/ شماره 029 ساعت 42:11 تمام انتهای پیام E27.55-42-11
۰ نفر