۲۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6204240
T T
۰ نفر
شورای تبلیغات اسلامی قشم، هتک حرمت به حرم امامین عسکریین را محکوم کرد ......................................................................
قشم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/3/86 داخلی.اجتماعی.مناسبت ها.
شورای تبلیغات اسلامی شهرستان قشم روزپنجشنبه تشکیل جلسه داد و هتک حرمت به حرم امامین عسکریین را محکوم کرد.
به گزارش ایرنا،در این جلسه که امام جمعه، فرماندارواعضای شورای تبلیغات اسلامی شهرستان قشم حضور داشتند،اعضای این شورا ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه، آن را نشانه ضعف و آغاز نابودی دشمنان اسلام دانستند.
فرماندار شهرستان قشم گفت:این اقدام تروریستی دل نه تنها مسلمانان بلکه تمام آزادگان جهان را سوگوار کرد.
مهدی ایران نژاد،اظهار داشت: حمله به مقدسات مسلمانان نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام است.
وی افزود: این اقدام تروریستی و مذبوحانه باهدف ایجاد تفرقه بین مسلمانان صورت گرفت.
وی گفت: دشمنان اسلامی می خواهند با تفرقه انداختن بین شیعه و سنی، وحدت و انسجام را از آنان بگیرند.
فرماندار شهرستان قشم گفت: این امر نه تنها موجب گسستگی و اختلاف بین مسلمانان نمی شود، بلکه آنان را بیش از پیش منسجم تر خواهد کرد.
ایران نژاد،برلزوم وحدت وهمبستگی بیشتربین مسلمانان تاکید کرد و افزود: مسلمانان بااتحاد و همدلی همچون گذشته تمامی نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.
برای خشم و انزجار از هتک حرمت به حرم امامین عسکریین (ع)، فردا بعد از برگزاری نماز جمعه، مراسم راهپیمایی از محل مصلای امام علی (ع) تا میدان پاسداران شهر قشم برگزار می شود.
صبح روز چهارشنبه در اقدامی غیرانسانی، حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در شهر سامرای عراق که سال گذشته نیز درآن بمب گذاری شده بود، مجددا منفجر شد و گلدسته های آن فروریخت. ک/2 همچنین امام جمعه موقت قشم،انفجار حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در شهر سامرای عراق را محکوک کرد و گفت: دشمنان با این اقدمات درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین علی رفیعی، در گفت و گو با خبرنگارایرنا، افزود: باردیگرجنایت دیگری ازسوی اشغالگران در حرمین شریفین عسکریین بوقوع پیوست و این امر دل تمام مسلمانان و شیعیان را به درد آورد.
وی ضمن تسلیت این واقعه به امام زمان (ع) و تمام مسلمین و آزاد مردان جهان این حمله ددمنشانه را محکوم کرد و از تمام مسلمانان بخصوص مردم عراق و ایران خواست که خویشتن داری خود را حفظ کنند.
وی گفت: دشمنان درصدد هستند که با این گونه اقدمات شیعه و سنی به متهم کردن یکدیگر بپردازند، لذا ضروری است که مسلمانان در حفظ وحدت بکوشند چرا که هدف اشغالگران در عراق چیزی جز این نیست و آنان خوانان ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.
رفیعی افزود: در این اقدام مستکبران سکوت اختیار و حکم تماشاچی را پیدا کردند.
امام جمعه موقت قشم بیان کرد: حرم امامان معصوم نور خدا بر روی زمین هستند و نور خدا هرگز خاموش شدنی نیست.
وی افزود: دشمنان اسلام بدانند با انجام چنین خشونت هایی به اهداف خود نمی رسندواین گونه رفتارها به آگاهی وهوشیاری بیشتر مسلمانان منجر می شود.ک/3 686/675 شماره 141 ساعت 21:19 تمام انتهای پیام E24.14-21-19
۰ نفر