۱۰ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6201616
T T
۰ نفر
زنان سبزواری در حمایت از طرح امنیت اجتماعی راهپیمایی کردند ..........................................................
سبزوار ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/03/86 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.
هزاران نفر از بانوان سبزواری روز پنجشنبه در حمایت از اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با بی حجابی، در این شهر راهپیمایی کردند. شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای "فرموده رهبری اجرا باید گردد، اشاعه فساد و بی حجابی سیاست کهنه آمریکایی، دولت انقلابی امنیت اخلاقی، امت ما بیدار است از بی حجاب بیزار است، نیروی انتظامی علیه بی حجابی حمایتت می کنیم" بر ادامه اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با بی حجابی تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی نیز در اجتماع راهپیمایان گفت: ما میراثدار قرآن، عترت و شهدا هستیم و حرکت در مسیر غیر از آن ما را به تباهی می کشاند.
عفت شریعتی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی اقتدار جهان اسلام است افزود: مسلمانان جهان و منطقه عظمت و اقتدار خود را وابسته به اقتدار ایران اسلامی می دانند و اینها همه از ارزشهای ایران اسلامی است.
وی به توطئه غربیها در براندازی حکومت مسلمانان در اسپانیا در 200 سال پیش اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار آن حکومت تنها با رواج فساد و بی بند وباری اخلاقی از بین رفت و اینک دشمنان سعی دارند از آن تجربه در جهت براندازی حکومت اسلامی ایران استفاده کنند.
او گفت: شکست دشمن در جبهه های هشت سال دفاع مقدس آنان را به این باور رساند که نمی توانند از طریق نظامی ایران را شکست دهند.
وی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی دشمنان متوجه بی ثمر بودن تحریمهای اقتصادی علیه کشورمان هستند.
او با بیان اینکه آرامش و امنیت نباید بازیچه تنی چند از افراد فاسد و مجهول الهویه قرار گیرد اظهار داشت: دولت و مجلس اجازه نخواهند داد به ارزشهای اسلامی بی احترامی شود.
وی افزود: مردم متدین و انقلابی کشورمان پشتیبان نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و دولت در اجرای طرح امنیت اجتماعی هستند.
این نماینده مجلس همچنین با اشاره به ایام فاطمیه گفت: تقوا و پاکدامنی بانوی بزرگوار اسلام باید الگوی زن مسلمان کنونی باشد و زنان با الهام از ویژگیهای اخلاقی ایشان در مسیر قرآن، عترت و شهدا گام بردارند.
در پایان این راهپیمایی طوماری در حمایت از عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با بی حجابی توسط شرکت کنندگان به امضا رسید. همچنین بیانیه ای در 9 ماده قرائت شد که در آن از مجلس خواسته شده در جهت ساماندهی مد و لباس قوانینی را به تصویب برساند و کلیه ادارات و نهادها با ارشاد نیروهای مجموعه خود نسبت به رعایت شئونات اسلامی اقدام کنند.
"مبارزه مداوم با بدحجابی، تاکید بر گسترش فرهنک حجاب و جلوگیری از تجمل گرایی در سریالها و برنامه های صدا و سیما، نظارت بر اعطای مجوز فیلمهای سینمایی و کارهای هنری" از دیگر موارد مورد اشاره در این بیانیه بود.
این راهپیمایی توسط ستاد مردمی دفاع از ارزشهای دینی سبزوار واقع در 230 کیلومتری غرب مشهد برگزار شد.
7499/663/660 شماره 134 ساعت 48:15 تمام انتهای پیام E10.40-48-15
۰ نفر