۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6200889
T T
۰ نفر
نشست هم اندیشی پایگاههای تحقیقات جمعیتی کشور در کاشان آغاز بکار کرد ...................................................................
کاشان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/03/86 داخلی.اجتماعی.بهداشت.
نشست هم اندیشی و کارگاه بررسی ابهامات و مشکلات در فرایند ایجاد پایگاه ـهای تحقیقات جمعیتی دانشگاههای علوم پزشکی، عصر دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان آغاز به کار کرد.
به گزارش ایرنا، رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هدف از برگزاری این نشست را ارایه گزارش عملکرد فعالیتها و تجربه های پایگاهها، همچنین نظارت بر عملکرد آنها و تبادل تجربیات بین دست اندرکاران پایگاههای تحقیقات جمعیتی کشور عنوان کرد.
دکتر "ناصر کلانتری" در آیین افتتاح این گردهمایی اظهار داشت: در این نشست ها که هر شش ماه یکبار به صورت منطقه ای برگزار می شود، مشکلات و موانع عمده فعالیت در پایگاهها بررسی و در مورد ارایه راه حل رفع این مشکلات تبادل نظر و هم اندیشی می شود.
در این نشست اعضای پایگاههای تحقیقات جمعیتی دانشگاههای علوم پزشکی بابل، بیرجند، سبزوار، سمنان، شاهرود، قزوین، گلستان، گیلان، مازندران و کاشان حضور دارند.
این نشست به مدت دو روز با ارایه گزارش عملکرد پایگاهها به بررسی مسایل و مشکلات آنها می پردازد.
هم اکنون 29 پایگاه تحقیقات جمعیتی وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی در کشور ایجاد شده است.
در این پایگاهها نیازها و مشکلات جامعه با بهره گیری از مشارکت مستقیم و مداخله آگاهانه و فعالانه خود مردم به انجام تحقیقات کاربردی و ارایه راه حل های راهبردی می پردازند. ک/2 شبد/554/ 1456 شماره 205 ساعت 53:20 تمام انتهای پیام E07.11-53-20
۰ نفر