۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6198638
T T
۰ نفر

آموزش روابط کار و طبقه بندی مشاغل راه اندازی می شود

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6198638
آموزش روابط کار و طبقه بندی مشاغل راه اندازی می شود ................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/02/86 داخلی.اقتصادی.روابطکار.
رییس انجمن صنفی کاریابیهای داخلی و خارجی گفت: دوره های آموزش روابط کار و طبقه بندی مشاغل به منظور پاسخگویی به خدمات مطلوبتر به کارجویان و کارفرمایان راه اندازی می شود.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، "بابک هاشمی پور"، افزود: مسئولان کاریابی ها پس از گذراندن این دوره قادر خواهند بود، مشاوره کارآفرینی طرحهای توجیهی، خدمات کسب و کار و ثبت نام دریافت تسهیلات از صندوق مهر امام رضا (ع) را انجام دهند.
به گفته وی، تنظیم قرارداد، ارایه راهکارهای قانونی به کارفرمایان و کارجویان جهت عقد قرارداد آرامش خاطر آنها را در پی دارد.
وی اظهار داشت: ارایه مشاوره خاص برای کارآفرینان و سرمایه گذاری بیشتر جهت جذب نیروی کار و افزایش بهره وری دیگر موضوع آموزش یاد شده است.
هاشمی پور تاکید کرد: طرح طبقه بندی مشاغل فقط برای بنگاههای اقتصادی بیش از 50 نفر کارکن انجام می شود.
وی با اشاره به خدمات برای متقاضیانی که از صندوق مهر رضا(ع) درخواست وام دارند، گفت: مذاکراتی با مسئولان صندوق شده تا کارهای اجرایی صندوق که پیش از این توسط دفاتر پستی و کافی نت ها انجام می شد به نحو مطلوبتری از طریق مشاوره کاریابی ها انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، وی از تشکیل کارگروههای تخصصی برای اعزام کارجویان به کشورهای عربستان و بلژیک خبر داد و گفت: نیروهای فنی متخصص ماهر و نیمه ماهر و همچنین پزشک برای اعزام به کشورهای یادشده می توانند اقدام کنند.
رییس انجمن صنفی کاریابی های داخلی و خارجی در پایان از قطعی شدن قرار -داد تا تیر ماه امسال برای اعزام نیروی پزشک به کشور آلمان خبر داد و اظهار داشت: اعزام کارگران ماهر در صنایع نفت و گاز و تولید پوشاک به کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز بزودی انجام خواهد شد.
اقتصام. 9123 / 1558 / شماره 050 ساعت 29:11 تمام انتهای پیام E26.11-29-08
۰ نفر