۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6198374
T T
۰ نفر
استاندار: طرحهای ریاست جمهوری در آذربایجان غربی در حال اجراست .............................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/02/86 داخلی.اقتصادی.طرحها.ریاست جمهوری.
استاندار آذربایجان غربی گفت: طرحهای سفر ریاست جمهوری اسلامی به این استان در شهریور ماه سال گذشته، در حال اجراست.
رحیم قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق پیگیری های انجام شده حدود 70 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری در این استان اجرایی شده و تعهدات مالی صورت گرفته در این جهت بیش از 90 درصد می باشد.
به گزار ایرنا وی گفت: اکثر مصوبات بخش راه و ترابری بطور کامل انجام و در بخش آموزش همه مصوبات اجرایی و تمامی تعهدات در بخش مخابراتی صد در صد تحقق یافته است.
قربانی ادامه داد: حدود 600 میلیون دلار تسهیلات ارزی برای استان تصویب شده بود که به واحدهای بزرک و کوچک تولیدی استان تخصیص داده شده است.
وی افزود: دربخش بنگاه های کوچک زودبازده اقتصادی نیز علاوه بر اختصاص بودجه یک هزار و 40 میلیارد ریالی استان، 150 میلیارد ریال دیگر نیز اضافه شده است.
به گفته ی قربانی، در بخش بهداشت و درمان نیز پیشرفتهای قابل توجهی صورت گرفته است.
استاندار آذربایجان غربی افزود: در بخش ورزش و تربیت بدنی نیز عملیات احداث 28 مجموعه ورزشی به صورت مجزا برای بانوان و آقایان در سراسر استان شروع شده است.
به گفته ی وی، در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان غربی 210 مصوبه و توافق نامه در خصوص توسعه استان به تصویب رسید که تاکنون کارهای اجرایی 55 مصوبه به پایان رسیده و اجرای 86 طرح باقیمانده عملی شده است.ک/3 7126/580/587 شماره 114 ساعت 13:14 تمام انتهای پیام E25.14-13-23
۰ نفر