۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6196941
T T
۰ نفر
دانشجویان افسری ارتش به مشهد شهیدان گمنام خوزستان ادای احترام کردند ....................................................................
آبادان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/2/1386 داخلی.اجتماعی.کاروان راهیان نور.ارتش.
یکهزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در چند روز اخیر با حضور در مناطق عملیاتی خوزستان به مشهد شهیدان گمنام این مناطق ادای احترام کردند.
فرمانده قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس خوزستان گفت: افسران جوان و در حال تحصیل دانشگاههای امام علی (ع) تهران، شهید ستاری نیروی هوایی و امام خمینی (ره ) نیروی دریایی در نوشهر به اتفاق امیران و فرماندهان خود با حضور در شلمچه، اروندکنار، هویزه ، چزابه، دهلاویه، شوش و فکه در آیین های ویژه نظامی نسبت به شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و مزار آنان را گلباران کردند.
سرهنک پاسدار"حسین عشقی" افزود: این دانشجویان نظامی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر با نثار گل بر مزار سه شهید گمنام مراسم ویژه نظامی برگزار کردند.
وی اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مناطق از نزدیک و توسط فرماندهان دوران دفاع مقدس، در جریان حماسه آفرینی لشکریان اسلام در این دوران قرار گرفتند.
عشقی افزود: این گروه از دانشجویان همچنین در تعدادی از پادگانهای ارتش از جمله پایگاه دریایی خرمشهر و پادگان دژ در خوزستان نیز حضور یافته و بر پهنای اروندرود و کارون نیز با شناورهای نیروی دریایی از نزدیک با استراتژی نبردهای آبی رزمندگان اسلام آشنا شدند.
دانشجویان جوان که با حضور درکاروان راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان سفر کرده اند بشدت تحت تاثیر فضای روحانی و معنوی این مناطق قرار گرفتند. ک/3 7100/646/640 شماره 188 ساعت 04:19 تمام انتهای پیام E17.19-04-05
۰ نفر