۳۱ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6193511
T T
۰ نفر
امام جمعه بیرجند: شکست حمله آمریکا در طبس از عنایات الهی بود ............................................................
بیرجند ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/01/86 داخلی.اجتماعی.سیاسی.دینی.نماز.جمعه.
امام جمعه بیرجند گفت: شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس در سال 1359 از عنایات خداوند بود.
حجت الاسلام حسین صادقی در خطبه های نماز جمعه افزود: کسانی که منکر مسایل معنوی هستند باید این مسائل را باور کنند.
وی گفت: نمونه دیگر کمک خداوند را می توان درجنک 33 روزه حزب الله لبنان یافت که منجر به پیروزی جمعیت اندک چریک های حزب الله لبنان در برابر تعداد بسیاری از نیروهای ویژه اسراییل شد.
امام جمعه بیرجند افزود: تایید دستیابی ایران به چرخه سوخت هسته ای از سوی آژانس بین المللی انرژی هسته ای و موفقیت ایران در نطنز بار دیگر دنیا را حیرت زده کرد.
وی موفقیت های اخیر ایران را در سایه بیداری ملت و هوشیاری دانشمندان جوان ایرانی دانست و گفت: پیشرفت ما در چرخه سوخت هسته ای به برکت انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی رقم خورد.
وی افزود: غربی ها فکر می کردند با صدور چند قطعنامه می توانند ملت ایران را از رسیدن به حقوق حقه خود بازدارند، در حالی که باید بدانند ملت ایران هرچه تحت فشار باشد، عزم و گام او برای رسیدن به موفقیت مستحکم تر می شود.
خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه، پشتوانه شکست ناپذیری برای نیروهای مسلح و ضامن موفقیت های کشور است.
وی همچنین با گرامیداشت روز ملی زمین پاک، بر حفظ محیط زیست تاکید کرد.
664/659 شماره 144 ساعت 08:19 تمام انتهای پیام E31.19-08-41
۰ نفر