۳۱ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6193482
T T
۰ نفر
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین: باید مبارزه با باندهای سازماندهی شده فساد تشدید شود ....................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/01/86 داخلی.سیاسی.جامعه اسلامی مهندسین.
قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به طرح ناجا برای مبارزه با بدحجابی گفت: مبارزه با باندهای سازماندهی شده فساد باید باشدت و قاطعیت هرچه تمام تر انجام شود.
به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین، "غلامحسین امیری" افزود: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند از طریق استحاله فرهنگی ، جوانان ایرانی را از هویت دینی دور کرده و با اعتقادات ملت مبارزه کنند.
وی با بیان اینکه رعایت حجاب حفظ کرامت زن است، اظهار داشت: در مدارس ، ادارات و مراکز تبلیغی باید حجاب اسلامی کاملا رعایت و الگوسازی شود.
امیری افزود: بی حجابی ارمغان غرب برای جوامع اسلامی است و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز یکی از راههای مبارزه با طاغوت رعایت حجاب اسلامی توسط بانوان بود ، لذا امروز دشمن از ترویج بی حجابی در جامعه ما اهداف سیاسی خود را دنبال می کند.
به گفته وی، اقدام نیروی انتظامی برای مبارزه با پدیده بدحجابی در راستای تامین امنیت اجتماعی و فرهنگی جامعه است و آحاد مردم با نیروی انتظامی در این زمینه همکاری خواهند داشت.
فراهنک 573 /1666 شماره 117 ساعت 21:16 تمام انتهای پیام E31.16-21-22
۰ نفر