۲۸ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6192936
T T
۰ نفر
بیماران ام.اس برای ثبت نام دارو به دانشگاههای علوم پزشکی مراجعه کنند ....................................................................
تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/01/86 داخلی.اجتماعی.بهداشت.ام.اس.
روابط عمومی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیماران مبتلا به "ام.اس MS" خواسته است تا برای ثبت نام و دریافت دارو به کمیته ام.اس MS مستقر در معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی، مراجعه کنند.
این روابط عمومی به همراه داشتن کارت ملی،دفترچه بیمه،گواهی پزشک معالج (متخصص اعصاب ) و مدارک پزشکی و معرفی نامه از انجمن ام.اس ایران را برای ثبت نام و دریافت دارو الزامی دانست.
روابط عمومی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت هدف ثبت نام از بیماران ام.اس برای دریافت داروی مورد نیاز را ایجاد رفاه بیشتر و دسترسی سریع تر و آسان تر آنان به داروهای مورد نیاز اعلام کرده است.
بر اساس اطلاعیه این روابط عمومی، بیماران ام.اس در استان تهران لازم است حداکثر تا پایان وقت اداری روز دهم اردیبهشت ماه به معاونت های غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و تهران مراجعه کنند تا سهمیه داروی آنان تعیین و برای دریافت آن به داروخانه محل معرفی شوند.
به نوشته این اطلاعیه، در استان تهران تحویل دارو تا پایان خرداد ماه بر اساس تجویز پزشک معالج، صرفا در داروخانه ای مسیر خواهد بود که برای بیمار تعیین می شود.
اطلاعیه تاکید کرده است که پس از خرداد ماه نیز تحویل دارو صرفا با تایید مراتب از سوی کمیته ام.اس دانشگاه علوم پزشکی مربوطه صورت خواهد گرفت.
روابط عمومی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت هشدار داده است: بیمارانی که نسبت به ثبت نام و تعیین داروخانه محل تحویل داروی خود اقدام نکنند، نمی توانند دارو دریافت کنند.
اجتمام/9114/1654 شماره 086 ساعت 22:12 تمام انتهای پیام E28.12-22-59
۰ نفر