۱۵ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6190698
T T
۰ نفر
شماری از مردم بم خواستار تداوم رزمایش اقتدار در این شهرستان شدند ..................................................................
کرمان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/01/86 داخلی.اجتماعی.انتظامی.
شماری از اهالی شهرستان بم با تقدیر از ماموران قرارگاه نصر در ایجاد امنیت در این منطقه خواستار تداوم اجرای رزمایش های اقتدار شدند.
یکی از اهالی رستم آباد بم روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای رزمایش اقتدار 4 در این خطه باعث ایجاد امنیت و خوشحالی مردم شد.
وی که خود را محمدرضا موسوی معرفی کرد، افزود: ماموران قرارگاه نصر طی سه روز اجرای این رزمایش در اواخر سال گذشته محل تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را برای آنها ناامن کردند.
وی خواستار ادامه این رزمایش ها شد و افزود: با اجرای چنین عملیاتهایی نظم و امنیت در این منطقه تثبیت خواهد شد.
یکی دیگر از اهالی رستم آباد بم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: وجود سلاحهای غیرمجاز در دست برخی از افراد زمینه ایجاد ناهنجاری و تخلف را فراهم می سازد که اجرای رزمایش هایی نظیر اقتدار 4 می تواند زمینه چنین تخلفاتی را از بین ببرد.
حسین پورمند افزود: با اجرای رزمایش اقتدار 4 در شهرستان بم و جمع آوری سلاحهای غیرمجاز، علاوه بر فراهم شدن بستر امنیت، عرصه برای فعالیت اشرار و قاچاقچیان تنک شد.
یکی از اهالی بخش فهرج بم نیز به خبرنگار ما گفت: اجرای رزمایش اقتدار 4 آرامش و امنیت را در این منطقه بدنبال داشت و موجب خوشحالی مردم شد.
محمد مهدی مرادی افزود: توزیع سبد مواد غذایی بین خانواده های محروم این منطقه نیز مرهمی بر زخمهای چند ساله ناشی از خشکسالی بود.
او اضافه کرد: در صورت تداوم اجرای چنین رزمایش هایی در جنوب استان کرمان، علاوه بر پاکسازی منطقه از وجود اشرار و قاچاقچیان مسلح، نعمت امنیت نیز برقرار خواهد شد.
یکی از اهالی نظام آباد بم هم به خبرنگار ایرنا گفت: مردم این خطه سالها از تردد و حضور اشرار و قاچاقچیان ناراضی بودند و از شرارتهای آنها رنج می بردند.
منصور احسانی اضافه کرد: با حضور قدرتمند نیروهای قرارگاه نصر در این منطقه مردم بار دیگر امیدواری خود را بدست آورده و از حمایت و پشتیبانی این نیروها دلگرم شده اند.
او افزود: مردم این مناطق به وجود چنین نیروهای ایثارگر و فداکاری افتخار می کنند و حضور آنها را موجب سرافرازی و عزتمندی خود می دانند.
وی خواستار حضور مستمر نیروهای قرارگاه نصر در این منطقه شد و گفت: با حضور دایمی این نیروها میدان فعالیت از اشرار و قاچاقچیان گرفته می شود.
یکی از ساکنان بخش نرماشیر بم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از دریافت کمکهای غیر نقدی که در چارچوب اجرای این رزمایش بین مردم محروم توزیع شد، قدردانی کرد.
مریم اماندادی افزود: در زمان اجرای رزمایش اقتدار 4 بسیاری از بیماران که به لحاظ نداشتن توانایی مالی از درمان خود عاجز بودند توسط پزشکان اعزامی بطور رایگان مورد مداوا قرار گرفتند.
وی افزود: ارایه چنین خدماتی به این شکل در این منطقه تاکنون سابقه نداشته و همین امر موجب خوشحالی و رضایت مردم شده است.
وی از مسوولین خواستار ادامه این رزمایش ها و خدمات شد و گفت: مردم جنوب استان کرمان در محرومیت و فقر شدیدی بسر می برند و از امکانات درمانی و بهداشتی بی بهره هستند.
او افزود: ارایه چنین خدماتی رضایت مردم و خداوند و اجر معنوی برای مسوولین بدنبال خواهد داشت.
رزمایش اقتدار 4 از 22 اسفند ماه گذشته به مدت سه روز با هدف پاکسازی منطقه از وجود اشرار، افزایش ضریب امنیت و رضایتمندی مردم در شهرستانهای جنوبی استان کرمان بویژه بم انجام شد.
در چارچوب این رزمایش ماموران قرارگاه نصر وابسته به قرارگاه محمد رسول الله (ص ) بیش از 2 تن مواد مخدر و 22 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط کردند و دو شرور مسلح را به هلاکت رساندند.
دستگیری 12 نفر از اشرار و رابطین آنها و 120 متهم فراری از دیگر دستاوردهای این رزمایش بود.
657/600/659 شماره 078 ساعت 53:12 تمام انتهای پیام E15.12-53-16
۰ نفر