۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6187088
T T
۰ نفر

قاتل دانشجوی ایرانی در فیلیپین دستگیر شد

۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6187088
قاتل دانشجوی ایرانی در فیلیپین دستگیر شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/22 اجتماعی.قتل.ایران.فیلیپین کوالالامپور- مطبوعات فیلیپین از دستگیری قاتل دانشجوی ایرانی در شهر سیبو این کشور خبر دادند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مطبوعات محلی فیلیپین، پلیس شهر سیبو قاتل اشکان امینیان را شناسایی و بازداشت کرده است.
امینیان، دانشجوی رشته بیولوژی دانشگاه ویسایاس شهر سیبو، بامداد سوم بهمن ماه سال جاری توسط افراد مسلح ناشناس به ضرب گلوله به قتل رسید.
در همین حال، یک مسوولان سفارت ایران در فیلیپین اعلام کرد که این سفارتخانه هنوز گزارش رسمی در خصوص دستگیری عامل این جنایت دریافت نکرده و منتظر ارایه آن از سوی مقامات ذیربط است.
به دنبال وقوع این حادثه، مقامات سفارت ایران در مانیل با مقامات وزارت امور خارجه فیلیپین دیدار و در مورد لزوم پیگیری جدی این جنایت از سوی مقامات این کشور و نیز ضرورت افزایش امنیت دانشجویان ایرانی بحث و تبادل نظر کردند.
علی مجتبی روزبهانی، سفیر ایران در فیلیپین نیز با سفر به شهر سیبو و دیدار با شهردار، رئیس پلیس و روسای دانشگاه های این شهر، در مورد ضرورت اقدام سریع نهادهای مجری قانون در فیلیپین برای شناسایی، بازداشت و محاکمه عامل این جنایت گفت وگو کرده است.
سفیر ایران در این دیدارها بر ضرورت تمهیدات لازم از سوی مقامات فیلیپینی برای تامین امنیت و سلامت دانشجویان ایرانی و دیگر اتباع خارجی مقیم این کشور تاکید کرد.
آساق 1368**335**2201** شماره 018 ساعت 10:58 تمام
۰ نفر