۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6178028
T T
۰ نفر
امام جمعه کرمان : تحول اداری باید همواره موردنظر دولتمردان باشد ................................................................
کرمان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/06/87 داخلی.اجتماعی.هفته دولت.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با تاکید بر انجام تحول اداری از سوی استاندار کرمان گفت: دولتمردان باید رفع مشکل تورم را در راس برنامه های خود قرار دهند.
حجت الاسلام سید"یحیی جعفری"شامگاه پنج شنبه در دیدار استاندار،معاونان و شهردار کرمان، ضمن گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامیداشت و از خدمات دولت نهم تقدیر کرد.
وی افزود: دولت نهم تلاش بسیار زیادی در کشور انجام داده و چنانچه مشکل تورم و اشتغال را نیز بتواند رفع کند، این خدمات جاودانه خواهند ماند.
استاندار کرمان در این دیدار تاکید کرد: با تعامل و همکاری، کارهای غیر ممکن را ممکن خواهیم کرد واکنون این تعامل در مدیریت استان حاکم است.
"حبیب اله دهمرده" صداقت، امید ونشاط به جامعه، تکریم ارباب رجوع، ایجاد فرهنگ مسوولیت پذیری و اعتمادسازی را اساس کار خود در مسوولیت جدید عنوان کرد.
وی ادامه داد: شناسایی فرصت ها، تهدیدهاو چالش ها، دادن فرصت به مدیران، برخورد علمی و کارشناسی در مدیریت اجرایی ، وسعت دید و پرهیز از افراط و تفریط از جمله برنامه های مدیریت کلان این استان خواهد بود.
استاندار کرمان همچنین حاکمیت نظم و انضباط در محیط اداری، تقویت فرهنگ خودبازرسی در جامعه، تکریم خانواده محترم ایثارگران و برخورد جدی و قاطع با منتخلفان و سوء استفاده کنندگان ، ایجاد مدل در کارهای اجرایی و ابتکار و نوآوری را از دیگر برنامه های مدیریت جدید استان کرمان دانست.
دهمرده، کوتاه کردن عمر طرحها،اطلاعرسانی به مردم، فراهم کردن زیرساخت ها برای فعالیت و تقویت بخش خصوصی،تقویت نهادهای گردشگری و ارتقا فرهنگ کار، شکوفا نمودن استعدادها ، تکمیل کارهای نیمه تمام و شتاب دادن به کارهای عمرانی را برای توسعه و پیشرفت استان کرمان الزامی عنوان کرد.
در پایان این دیدار، معاونان استاندار و شهردار کرمان گزارشی از عملکرد حوزه های مسوولیت خود ارایه دادند.
گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا حاکیست امام جمعه موقت کرمان باتاکید براهمیت بحث یقین و باور،گفت:شهیدان رجایی و باهنر با اعتقاد و باور کامل به دین و انقلاب ، به این جایگاه معنوی دست یافتند.
حجت الاسلام"محمد صباحی"شامگاه پنج شنبه درآیین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهدای کارمند استان کرمان افزود:برای رسیدن به یقین وباورهای دینی و انقلابی باید تلاش مضاعف کرد.
وی، ضمن بیان این مطلب که رفتار شهید رجایی در زمانی که دستفروشی می کرد با زمانی که دردولت به جایگاه قابل قبولی رسیده بودهیچ تفاوتی نکرد،افزود: دیگران نیز باید با الگوگرفتن ازآن شهیدبزرگوار در زمانی که مقامی دارند رفتار مناسبی داشته باشند.
وی اظهارداشت:مراقبت از نفس،روزه،انفاق،صله رحم و پرهیز از گناه را از جمله راههای رسیدن به رستگاری است که شهیدان رجایی وباهنر دارای این خصوصیات بوده اند.
7440/627/507 شماره 002 ساعت 10:09 تمام
۰ نفر