۲۴ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6174638
T T
۰ نفر
امام جمعه ایلام : حزب موتلفه در خط امام و رهبری فعالیت می کند .............................................................
ایلام ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/03/87 داخلی.سیاسی.نمازجمعه.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت : حزب موتلفه اسلامی در خط امام و رهبری فعالیت می کند.
حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی" روز جمعه در خطبه های این هفته ایلام افزود: این گروه سیاسی از بدو تاسیس تاکنون با پیروی از فرامین امام راحل و محوریت روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده و تاکنون از این راه خارج نشده است.
وی ادامه داد: حزب موتلفه پس از قیام 15 خرداد سال 42 تشکیل شده و امام خمینی (ره ) توجه ویژه ای به این تشکل سیاسی داشتند و در زمان تبعید ایشان نیز تلاش فراوانی را برای ارتباط دهی مردم با امام داشتند.
خطیب جمعه ایلام 26 خرداد سالروز شهادت چهار عضو این گروه به نامهای "امانی، صفار هرندی، بخارایی و نیک نژاد" را گرامی داشته و برای آنان از درگاه ایزد منان طلب مغفرت کرد.
وی دربخش دیگری از سخنانش به سالروز تاسیس جهاد سازندگی اشاره کرد و افزود:این نهاد انقلابی براساس نیازآن روز کشوربه دستور امام خمینی (ره ) تاسیس شد و خدمات ارزشمندی را تاکنون به انقلاب اسلامی و مردم ارایه کرد.
وی گفت:اعضای جهاد سازندگی در طول هشت سال دفاع مقدس در خطوط مقدم و میانی جبهه به ایفای وظیفه پرداختند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نبودند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: در سالهای اخیر نیز با اجرای طرحهای مختلف در توسعه کشور نقش مهمی را ایفا کرده است.
وی از تلاش دست اندرکاران این سازمان در استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام همچنین به قطع مکرر آب و برق در ایلام اشاره کرد و افزود: این رخداد به واسطه کاهش نزولات آسمانی در این استان همانند دیگر نقاط کشور روی داده است.
وی از مسوولان مرتبط در شرکتهای آب و برق خواست بااتخاذ تدابیری و مدیریت آن وضعیت قطعیهای آب و برق را ساماندهی کنند.
امام جمعه ایلام همچنین از مردم خواست در استفاده از آب و برق صرفه جویی کنند.
7172/633/1547 شماره 021 ساعت 15:56 تمام
۰ نفر