۱۵ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6173881
T T
۰ نفر
آیین های گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد در استان قزوین برگزار شد ................................................................
قزوین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/03/87 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.15 خرداد.
در سالروز قیام 15 خرداد، مردم شهیدپرور استان قزوین با شرکت در مراسم مختلف، یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد 1342 و همچنین نوزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل را گرامی داشتند.
مردم ولایت مدار و شهیدپرور قزوین همچون سایر هموطنان سه شنبه شب و روز چهارشنبه با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها، سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، قیام 15 خرداد و فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه صدیقه (ع) را گرامی داشتند.
به گزارش ایرنا به همین مناسبت و همچنین سالگرد 103 شهید خرداد ماه استان قزوین، مجلس گرامیداشتی در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در این آیین شرکت کردند.
در محافلی که در جای جای این استان برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخته و سخنرانان در خصوص نقش محوری امام خمینی (ره ) در رهبری انقلاب، تاثیر اندیشه های امام (ره ) در بیداری ملتها، زمینه های قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(ع) به سخنرانی پرداختند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا طی دیشب و امروز نظیر اینچنین مراسمی در شهرستان ها، شهرها، بخشها و روستاهای استان و از جمله شهرک "اک" برگزار شد. ک/3 614/508 شماره 062 ساعت 20:07 تمام
۰ نفر