۱۵ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6173826
T T
۰ نفر
نمایشگاه با عنوان اندیشه های امام خمینی (ره ) در سبزوار برگزار شد ................................................................
سبزوار ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/03/87 داخلی.اجتماعی.مراسم.ارتحال امام.
نمایشگاهی با عنوان اندیشه های امام خمینی (ره ) در محل حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی سپاه ناحیه سبزوار برپا شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره ) و نیز ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) از امروز در این شهرستان دایر شده است.
در این نمایشگاه علاوه بر آثار و دست نوشته های امام راحل و فرامین ایشان در دوران دفاع مقدس و پوستر و عکس هایی از مظلومیت و مصائب حضرت زهرا (س ) به نمایش گذاشته شده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی سبزوار هدف از برپایی این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به خصوص شهدای دانش آموز و همچنین نشر فرهنگ و اندیشه های امام راحل (ره ) در جامعه عنوان کرد.
ستوان یکم پاسدار "سیدرضا امینی پور" در ادامه با اشاره به اینکه همه مردم باید در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی تلاش کنند اظهار داشت: ما باید فرهنگ مکتب ساز خمینی کبیر (ره ) را به بهترین شکل به نسل جوان انتقال دهیم.
وی افزود : باید از هر فرصتی برای انتقال سیره ائمه و بزرگان دین به دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند استفاده کنیم.
این نمایشگاه که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی سبزوار برپا شده است به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دایر است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است. ک/2 2723/2713/508 شماره 007 ساعت 10:34 تمام
۰ نفر