۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6165890
T T
۰ نفر
طی دو ماه گذشته پنج هزار بسیجی از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کردند.
.....................................................................
قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/01/1387 داخلی.اجتماعی.راهیان نور.
مدیر روابط عمومی سپاه منطقه قم گفت: طی دوماه گذشته پنج هزار زایر بسیجی در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی جنوب شدند.
سرهنگ ابوالفضل چاوشی روز یکشنبه در گفت و گو باایرنا افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت هر چه بیشتر هشت سال دفاع مقدس و آشنایی با آرمانهای شهدا از اهداف این سفرها می باشد.
وی با اشاره به رشد 65درصدی حضور بسیجیان استان دراین کاروانها ادامه داد: سهمیه استان قم تا پایان این دوره از اعزام ها به شش هزار و 500 نفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: بازدیدکنندگان از مناطق جنگی از بسیج ورزشکاران، جامعه پزشکی، اساتید، ادارات، هنرمندان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان می باشند.
چاوشی اضافه کرد: هرکاروان پنج روز را در مناطق عملیاتی جنوب بسر برده و از طریق روایتگران با این مناطق و عملیاتهای گوناگون و رشادتهای شهدا آشنا می شوند.
وی گفت: در پایان نیز افراد شرکت کننده آثار هنری و ادبی خود را درقالب خاطره و دست نوشته به جشنواره ای با همین موضوع ارایه کرده تا ازاین طریق میزان تاثیر این سفرها بر مخاطبان مشخص گردد.
اعزام کاروان راهیان نور از 18 بهمن سال گذشته آغاز شده و تا 25فروردین امسال ادامه دارد. ک/3 7403/550/548 شماره 032 ساعت 11:43 تمام
۰ نفر