۲۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6142333
T T
۰ نفر
مدارس کشور با اعتبار 20 میلیارد ریالی برای نوروز 90 تجهیز شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/28 اجتماعی.آموزش و پرورش.اسکان نوروزی تهران - مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری مدارس کشور با اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای اسکلان نوروزی به امکانات اولیه اسکان تجهیز شدند.
نامدار عبدالهیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: امسال 120 هزار کلاس درس در قالب 12 هزار مدرسه در استانهای مختلف کشور بویژه استان های میهمان پذیر با هدف اسکان نوروزی مسافران و فرهنگیان در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: اعتبارات تجهیز مدارس امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعرفه های اسکان برای فرهنگیان در سال 90 اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، تعرفه های دریافتی از فرهنگیان همچون سال گذشته محاسبه و دریافت می شود و هیچ گونه افزایش قیمتی را در این خصوص نخواهیم داشت.
عبدالهیان افزود: کارکنان کشوری و لشگری در صورت داشتن ظرفیت در مدارس، اگرمتقاضی استفاده از محل های اسکان آموزش و پرورش باشند تنها 30 درصد هزینه اسکان از آنها دریافت می شود.
وی تصریح کرد: اگر یک استان بیش از ظرفیت خود در ایام تعطیلات نوروزی مسافر داشته باشد و جایی برای اسکان آنها نباشد ستادهای اسکان تمهیدات لازم را برای بر پایی چادر در محل هایی که دارای امنیت هستند، پیش بینی کرده تا مسافران تعطیلات را در این محل ها سپری کنند.
عبدالهیان گفت: در همه استان ها مراکز درمانی که از نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح بالایی قرار داشته و جزو درمانگاه های درجه یک فرهنگیان محسوب می شوند، در این ایام آماده ارایه خدمات درمانی به همکاران فرهنگی هستند و آنها می توانند در صورت لزوم با استفاده از بیمه تکمیلی خود به این مراکز مراجعه و از خدمات استفاده کنند.
اجتمام 1580**9102** شماره 019 ساعت 12:43 تمام
۰ نفر