۱۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6141313
T T
۰ نفر

حاجی بابایی:

۱۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6141313
حاجی بابایی: دوره های کاردانی وکارشناسی برای فرهنگیان دیپلمه وبالاتر تشکیل می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/10 سیاسی.حاجی بابایی.معلمان تهران- وزیر آموزش و پرورش از تشکیل دوره های آموزشی و آزمون های کاردانی و کارشناسی برای فرهنگیان دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم خبرداد.
به گزارش ایرنا به نقل از روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، حمید رضا حاجی بابایی در گفت و گویی اظهارداشت: برای ارتقای سطح علمی فرهنگیانی که دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم هستند، دوره های آموزشی و آزمون های کاردانی و کارشناسی برگزار می کنیم تا از این طریق سطح علمی معلمان را در سطح استانداردهای لازم ارتقا دهیم.
وی ضمن رد برخی از آمارهایی که درباره تعداد زیاد معلمان فاقد مدرک تحصیلات دانشگاهی مطرح می شود، اظهار داشت: شمار بسیار اندکی از فرهنگیان و معلمان کشور دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند که بیشتر در مشاغلی مانند دفترداری و بخش اداری فعالیت می کنند.
حاجی بابایی در ادامه در پاسخ به پرسشی، یکی از دلایل ارایه طرح تعطیلی پنجشنبه های دوره ابتدایی را ارتقای سطح علمی و آموزشی فرهنگیان عنوان کرد و گفت: ارتقای نشاط و شادابی در این دوره و همچنین افزایش سطح تحصیلات معلمان و فرصت مطالعه بیشتر از اهداف ارایه این طرح بوده است.
سیام **1569*9193* شماره 012 ساعت 11:35 تمام
۰ نفر