۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6140315
T T
۰ نفر

وزیر دادگستری:

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6140315
وزیر دادگستری: موجودیت آمریکا در خاورمیانه به خطر افتاده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 سیاسی.آمریکا.وزیر زاهدان- وزیر دادگستری گفت: در حالیکه آمریکا برای ماندن بیشتر در عراق و افغانستان تلاش و پافشاری دارد، موجودیتش در دیگر کشورهای خاورمیانه به خطر افتاده است .
سید مرتضی بختیاری در جمع مردم در مصلی قدس زاهدان افزود: اکنون غرب در خاورمیانه به بن بست رسیده است و تلاش دارد به هر شکل ممکن اقتدارش را حفظ کند.
وی با بیان اینکه حضور ناتو در دیگر کشورها زیر سوال رفته است، خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که بوش پسر در خاطرات خود و با سرشکستگی اذعان کرد، ما نه تنها نتوانستیم منافع خود را در خاورمیانه حفظ کنیم بلکه موجودیتمان را هم به خطر انداختیم.
وی همچنین گفت: انقلاب مردم مصر و تونس یک شبه رخ نداد بلکه ستمگری حکومتهای وابسته در این کشورها و مبارزه آنها با اسلام گرایی باعث قیام عمومی شد.
وی افزود: مردم مصر هرگز جنایات صهیونیستها را در غزه فراموش نکرده اند و ستم فرعون زمان (مبارک )، خونشان را به جوش آورد.
وزیر دادگستری همچنین با اشاره به تحریمهای غیر قانونی علیه ایران گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز در واقع دفاع از حقوق مسلم ما برای داشتن دانش هسته ای است .
بختیاری افزود: غرب نگران ساختن بمب اتمی توسط ایران نیست بلکه از دست یابی جوانان این مرز و بوم به دانش هسته ای و دیگر علوم هراس دارد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی در حال طی کردن پله های ترقی و رشد در عرصه های مختلف علمی و فناوری هستند.
وی، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و همیاری مردم با دولت را باعث ناامیدی و ناکامی دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه های استکباری با موج آفرینی گسترده مدعی بودند این قانون با شکست مواجه خواهد شد اما با گذشت دو ماه، مردم همکاری بیشتری از گذشته با دولت دارند.
بختیاری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: احیای ارزش های دینی، دشمن شناسی، افزایش آگاهی عمومی و قدرت تحلیل بالای سیاسی، اعتماد به نفس و خودباوری، رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف علی رغم تحریم ها و جنگ هشت ساله را از مهمترین دستاوردهای انقلاب برشمرد.
وزیر دادگستری همچنین از حضور گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر و خاطرنشان کرد: دولت برای رفع محرومیت از این استان افزون بر 40 هزار میلیارد ریال طی سالیان گذشته هزینه کرده است.
بختیاری اظهار داشت: دولت و شخص رییس جمهور برای حل مشکل اشتغال و مسکن جوانان مصمم هستند.
7315/2729 شماره 028 ساعت 17:11 تمام
۰ نفر