۱۸ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6137040
T T
۰ نفر

رویانیان:

۱۸ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6137040
رویانیان: سیاست دولت جلوگیری از ورود خودروهای بی کیفیت به داخل کشور است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/18 اقتصاد.داخلی.کامیون های هوو.رویانیان زنجان- رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، به مشکل کامیونت های هوو در کشور و استفاده از کامیونت های فراز اشاره کرد و گفت: سیاست دولت بهینه سازی تولید داخل و جلوگیری از واردات خودرو بی کیفیت است.
محمد رویانیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بابیان اینکه تمامی ارکان و بخش های دولت خدمتگزار آماده اجرای قانون هدفمند کردن یارانه هاست، افزود: با بررسی های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و راه و ترابری تمامی زمینه های لازم برای اجرای این قانون آماده اعلام رسمی هیات دولت است.
وی، به شناسایی 280 هزار مسیر کشور توسط وزارت راه و ترابری برای طراحی نرم افزار و کمک به رانندگان و سیستم حمل و نقل کشور اشاره کرد و یادآورشد: مسوولان حمل و نقل کشور در تلاش برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری هستند و به این منظور تاکنون 700 دستگاه اتوبوس خریداری شده و اقدامات لازم برای خرید سایر اتوبوس ها و مینی بوس ها نیز در دست پیگیری است.
رویانیان، به تلاش مسوولان حمل و نقل کشور برای نوسازی کامیونت ها اشاره کرد و گفت: با نوسازی سیستم حمل و نقل کامیونت ها بسیاری از مشکلات رانندگان در زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها رفع خواهد شد.
مشاور رییس جمهور، اعلام سهمیه بنزین دیماه و قیمت آزاد بنزین را بر هیات دولت دانست و گفت: بر اساس بررسی کارشناسان چند گزینه در اختیار رییس جمهور و هیات دولت قرار گرفته و تصمیم گیرنده نهایی قیمت های آزاد و یا میزان سهمیه بنزین دیماه، هیات دولت خواهد بود.
به گفته وی، وزارت صنایع و تمام بخش های دولت برای جلوگیری از ورود خودروهای بی کیفیت خارجی و ارتقای سطح کیفی تولیدات داخل تلاش می کنند و در این زمینه باید مدیریت بهینه ای در این بخش صورت گیرد.
7319/522/587 شماره 002 ساعت 09:45 تمام
۰ نفر