۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6135660
T T
۰ نفر

در آستانه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها:

۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6135660
در آستانه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها: 400 دستگاه مینی بوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/22 اجتماعی.حمل و نقل.یارانه ها تهران - سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اعلام کرد: در آستانه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها فردا- یکشنبه- در مراسمی 400 دستگاه مینی بوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهری می شود.
به گزارش روز شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، قرارداد خرید این خودروها به منظور تقویت و حمایت از حمل و نقل عمومی شهری و در آستانه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها پیشتر توسط سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با شرکت آکیا خودرو آذربایجان شرقی، منعقد شده بود.
بر این اساس، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بمنظور برطرف کردن برخی خلاهای موجود در حوزه حمل و نقل عمومی شهری تلاش می کند با ورود مینی بوس و ون به این ناوگان به عنوان مکمل خطوط اتوبوسرانی و مترو تردد شهروندان در شهرها را تسهیل کند.
این گزارش حاکیست، قرارداد خرید سه هزار دستگاه اتوبوس، یک هزار و 500 دستگاه مینی بوس و هفت هزار دستگاه ون از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده و این خودروها به تدریج تولید و تحویل شهرداری های مختلف کشور شده تا به ناوگان حمل ونقل عمومی شهری افزوده شوند.
تاکنون بیش از 350 دستگاه اتوبوس در این جهت تولید و به شهرداریهای مختلف کشور از جمله تهران واگذار شده که دولت برای خرید این اتوبوس ها و تحویل آنها به شهرداریها برای هر دستگاه 5/82 درصد قیمت تمام شده را به صورت یارانه پرداخت کرده است.
به گزارش ایرنا، مراسم رونمایی از 400 دستگاه مینی بوس روز یکشنبه 23 آبان ماه جاری با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و استاندار آذربایجان شرقی برگزار می شود.
اجتمام 9102** 1010** شماره 011 ساعت 10:02 تمام
۰ نفر