۹ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6134846
T T
۰ نفر

معاون اجتماعی نیروی انتظامی:

۹ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6134846
معاون اجتماعی نیروی انتظامی: پلیس جلوگیری از وقوع جرم را بر پیشگیری انتظامی ترجیح می دهد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/09 اجتماعی.خبر جشنواره.مطبوعات 89 تهران - معاون اجتماعی نیروی انتظامی با یادآوری اینکه پلیس حل معضلات جامعه را با مشارکت مردمی امکان پذیر می داند، گفت: نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و مشارکت مردم در این زمینه را بر پیشگیری انتظامی ترجیح می دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ،سرتیپ دوم پاسدار بهمن کارگر روز یکشنبه در نشست تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه و امنیت، افزود: ارتباط مطلوب بین ناجا و رسانه موجب برقراری امنیت پایدار می شود.
این مقام انتظامی، رسانه ها را ابزاری برای ایجاد امنیت پایدار دانست و ادامه داد: پلیس هر زمان امنیت را بامشارکت رسانه ها و مردم برقرار کرده، شاهد امنیت پایدار تری بوده است .
کارگر به مسوولیت رسانه ها در تولید امنیت اشاره کرد و افزود: سهم و نقش رسانه ها در استقرار امنیت کمتر از پلیس نیست .
معاون فرمانده نیروی انتظامی، رسانه ها را همکار پلیس در ایجاد نظم و آرامش عنوان کرد و یادآورشد: آزادی بیان در جمهوری اسلامی هدیه الهی بوده که از سوی حضرت امام (ره ) به ما ارزانی شده است .
به گزارش ایرنا ، در این مراسم از مجید سلیمانی نژاد خبرنگار اجتماعی ایرنا به همراه 9 نفر از فعالان مطبوعات و رسانه ها در حوزه انتظامی تقدیر شد.
اجتمام 1010**1708** شماره 021 ساعت 11:30 تمام
۰ نفر