۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6134158
T T
۰ نفر
انتخابات شوراهای دانش آموزی بطور همزمان در مدارس داخل و خارج از کشور برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/28 اجتماعی.آموزش و پرورش.شورای دانش آموزی تهران - انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس داخل و خارج از کشور به طور همزمان در تمامی مقاطع تحصیلی، سوم آبان ماه برگزار می شود.
به گزارش روز چهارشنبه از وزارت آموزش و پرورش، براساس شیوه نامه اجرایی شوراهای دانش آموزی که از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش صادر شده است، مدارس عشایری به علت کوچ پاییزه تا 15 آبان ماه فرصت دارند، انتخابات را انجام دهند.
براساس این گزارش، مدیران مدارس موظفند آمار مربوط به انتخابات را یک روز پس از برگزاری انتخابات به اداره متبوع ارسال کنند و پس از انتخابات برای تشکیل انجمن های دانش آموزی در مدرسه اقدام کنند.
این گزارش می افزاید: طبق دستورالعمل های مربوطه شوراهای برتر استان ها انتخاب می شود که پس از آن نیز در همایش کشوری مورد تقدیر خواهند گرفت.
براساس این دستورالعمل، ستادهای استانی، مناطق، نواحی و شهرستان هر 45 روز یکبار تشکیل جلسه داده و علاوه بر برنامه ریزی، بر عملکرد شوراهای دانش آموزی نظارت کنند.
گزارش انتخابات شوراهای دانش آموزی باید حداکثر تا تاریخ 10 آذرماه سالجاری به دفتر توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری، اردویی و فوق برنامه وزارت آموزش و پرورش ارسال شود.
اجتمام 7414** شماره 042 ساعت 14:58 تمام
۰ نفر