۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6132582
T T
۰ نفر
پرستار ایلامی با اهدای اعضای بدن فرزندش جان سه بیمار را نجات داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/04 اجتماعی.حوادث.پزشکی.ایلام ایلام -علی باقریپرستار ایلامی در حرکتی خداپسندانه با اهدای اعضای بدن فرزندش جان سه بیمار را نجات داد.
به گزارش یکشنبه ایرنا، اعضای بدن این جوان 16 ساله توسط پدرش که خود پرستار بخش ICU بیمارستان امام خمینی (ره ) شهرایلام است، اهداء شد که با پیوند اعضای بدن این جوان سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
بنا براین گزارش کبد این جوان به بیماری 17 ساله در بیمارستان نمازی شیراز و کلیه های وی به دو مرد 40 و 52 ساله در بیمارستان مسیح دانشوری تهران پیوند زده شد.
این پرستار درخصوص اهدای عضو فرزندش گفت: فرزندم در اثر مرگ مغزی در ICU بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر ایلام در کما بسر می برد که با رضایت من و همسرم برای اهدای عضو به تهران منتقل شد.
علی باقری هدف از اهدای عضو فرزندش را رضای خدا و مصداق آیه قرآن کریم هرکس یک نفر را زنده کند همانند این است که تمام مردم را زنده کرده است ذکر کرد.
این پرستار افزود: مدت 16 سال سابقه خدمت در بیمارستان دارم که هشت سال از آن را در ICU سپری کردم و بارها شاهد مرگ دردناک جوانان و فرزندان دلبند خانواده ها بوده ام.
باقری افزود: وقتی این اتفاق برای فرزندم رخ داد، شرایط برایم خیلی سخت و دشوار و دردناک بود، به یاد آلام و درد بیمارانی افتادم که سالیان سال در بیمارستان با آنها زندگی می کردم.
7173/633/ 640 شماره 021 ساعت 12:25 تمام
۰ نفر