۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6132580
T T
۰ نفر

جمعیت هلال احمر بازی رایانه ای تولید می کند

۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6132580
جمعیت هلال احمر بازی رایانه ای تولید می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/04 اجتماعی.هلال احمر.بازی تهران - مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تولید یک بازی رایانه ای توسط این جمعیت خبر داد و گفت: این بازی به منظور آموزش کمک های امدادی به مردم به ویژه قشر کودک و نوجوان ساخته خواهد شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، طاهر جبلی افزود: تصمیم ساخت این بازی گرفته شده است اما هنوز وارد بخش های عملیاتی و فرایند تولید نشده ایم.
این مسول جمعیت هلال احمر، گفت: هم اکنون در حال برگزاری جلسات کارشناسی با کارشناسان و مسوولان هلال احمر هستیم تا نحوه و چگونگی ساخت این بازی مشخص شود.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر از دیگر کارکردهای تولید بازی رایانه ای توسط هلال احمر را آشنایی کودکان با ساختار این جمعیت عنوان کرد و افزود: کودکان با انجام بازی های این چنینی ضمن یادگیری فعالیت های امدادی، با بخش های مختلف جمعیت هلال احمر نیز آشنا می شوند.
طاهری جبلی همچنین درباره تعامل با سایر دستگاهها همچون بنیاد ملی بازی های رایانه ای که تنها متولی بازی های رایانه ای در کشور است، گفت: هلال احمر برای بهتر شدن این بازی، از تعامل و همکاری با هیچ نهادی رویگردان نخواهد بود.
این مقام جمعیت هلال احمر توضیح داد: هلال احمر آمادگی هرگونه همکاری را بنیاد ملی بازی های رایانه ای دارد و از تجربه این بنیاد که متولی عرصه گیم در کشور است، استفاده خواهد کرد.
نخستین جشنواره و نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای امسال در دو بخش برگزار خواهد شد.
اجتمام 1010**9140** شماره 019 ساعت 11:51 تمام
۰ نفر