۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6129580
T T
۰ نفر
طرح ملی پژوهشی ساختار قامتی دانش آموزان اجرا می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/09 اجتماعی.آموزش و پرورش.دانش آموزی تهران - مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح ملی پژوهشی ساختار قامتی (فیزیک بدن )دانش آموزان در کشور اجرا می شود.
به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، منوچهر بهمنی افزود: این طرح برای نخستین بار با همکاری کارگروههای علمی و دانشگاهی در کشور اجرا می شود.
وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله ورزشکار و غیر ورزشکار اجرا می شود ، اضافه کرد: مرحله نخست این طرح، ویژه دانش آموزان ورزشکار برگزار می شود.
مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بین دانش آموزان نتایج مثبتی به همراه دارد، گفت: مسابقات المپیک ورزشی دانش آموزان با هدف تحرک، نشاط و کشف استعدادهای نهفته دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه با حمایت و توجه دولت، ورزش دانش آموزی جایگاه خود را در کشور پیدا کرده است، افزود: در این ارتباط، دانش آموزان توانسته اند در میادین داخلی و خارجی موفقیت های چشمگیری را کسب کنند.
بهمنی با بیان اینکه یکی از اولویت های تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، توسعه ورزش همگانی در مدرسه های کشور است، گفت: در این زمینه برنامه های متعددی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر خانواده ها به امر ورزش دانش آموزان افزود: خانواده ها باید در کنار نیازهای اساسی دانش آموزان به ورزش نیز توجه جدی داشته باشند.
مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مسابقات المپیک ورزشی دانش آموزان در 14 استان و با حضور 20 هزار دانش آموز در حال برگزاری است، گفت: پسران در 18 رشته و دختران در 12 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
اجتمام 9105/1572** شماره 029 ساعت 13:43 تمام
۰ نفر