۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6128916
T T
۰ نفر

مدیر عامل تامین اجتماعی:

۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6128916
مدیر عامل تامین اجتماعی: بدهی تامین اجتماعی مانع از پذیرش بیمار در بیمارستان ها نیست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/26 اجتماعی.تامین اجتماعی.بیمارستان تهران-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطح کشور نمی توانند بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را به علت طلب خود از این سازمان، پذیرش نکنند.
علی ذبیحی روز شنبه به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: نپذیرفتن بیماران با دفترچه تامین اجتماعی در بیمارستان ها، بر خلاف قانون است و این مراکز باید تحت هر شرایطی، خدمات درمانی را از طریق بیمه به این افراد ارایه دهند.
مشاور رییس جمهوری، میزان بدهی فعلی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان و داروخانه ها را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون، گزارش مکتوب و دقیقی از عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در مراکز مختلف درمانی کشور به دست ما نرسیده است.
وی گفت: این موضوع تنها در رسانه ها مطرح شده و لذا ما در سازمان تامین اجتماعی به علت نرسیدن گزارشی در این زمینه، هیچگونه پیگیری را انجام نداده ایم.
ذبیحی در ارتباط با وضعیت داروخانه ها نیز گفت: مردم باید بدانند که تعدادی از داروها در فهرست داروهای بیمه ای قرار ندارند اما آن داروهایی که بیمه بخشی از هزینه آنها را پرداخت می کند، داروخانه ها موظف به ارایه آن با بیمه هستند.
هفته تامین اجتماعی از 25 تیرماه در سراسر کشور آغاز شده و جمعی از مدیران و کارکنان تامین اجتماعی امروز-شنبه- با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
اجتمام 9134** ** شماره 020 ساعت 12:48 تمام
۰ نفر