۲۳ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6128832
T T
۰ نفر

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:

۲۳ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6128832
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان: طی یک سال 45تن مواد مخدر کشف شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/23 اجتماعی.انتظامی.مرزبانی زاهدان - فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: فرماندهی مرزبانی استان در مدت یک سالی که از راه اندازی آن می گذرد افزون بر 45 تن مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.
به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرتیپ غلام نبی کوهکن در این باره اظهار داشت: کشف این میزان مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن با جهش 10 برابری همراه بود و سبب کاهش ورودی مواد مخدر به درون کشور و در نتیجه افزایش قیمت این مواد خانمانسوز در برخی استان ها شد.
او ادامه داد: مرزبانی استان علاوه بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان موادمخدر ، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را نیز در دستور کار قرار داد که برخورد با قاچاقچیان لوحهای فشرده مبتذل نمونه بارز آن است.
کوهکن با گرامیداشت نخستین سالگرد راه اندازی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدمات بی شائبه ماموران در بخش های مختلف فرماندهی مرزبانی استان در طول یک سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و اثرات آن در استان و کشور به وضوح قابل مشاهده است.
وی افزود: تامین امنیت پایدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران از مهمترین اهداف راه اندازی فرماندهی مرزبانی است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: موضوع امنیت، پیشینه ای به قدمت جهان دارد و با پیشرفت جامعه بشری، امنیت در مفهومی گسترده تر و درابعاد سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و حتی روانی نیز مورد توجه قرار گرفت.
وی تاکید کرد: کنترل و مراقبت از مرز و استیفای حقوق مرزنشینان، دو وظیفه مهم و عمده این فرماندهی در اجرای طرح کنترل مرز است که طی این مدت دستاوردهای بالایی داشته است. ک/1 7311/ 653 شماره 048 ساعت 18:32 تمام
۰ نفر