۲۳ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6128791
T T
۰ نفر
برای نخستین بار در کشور یک بیمارستان به عنوان کارآفرین برتر معرفی شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/23 اجتماعی.سلامت.کارآفرینی.بیمارستان محب تهران - برای نخستین بار در کشور، بیمارستان محب در بخش خدمات پنجمین جشنواره کارآفرین های برتر استان تهران به عنوان کار آفرین برتر معرفی شد .
محمد کاظم معتمد مدیر عامل این بیمارستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: این بیمارستان از بین 850 کارآفرین معرفی شده به این جشنواره، موفق شد که در بخش خدمات، رتبه دوم این جشنواره را کسب کند .
معتمد گفت: بیمارستان محب در حالی رتبه دوم کارآفرینی را کسب کرد که اپراتور دوم تلفن همراه ( ایرانسل ) پس از این بیمارستان و در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در مدت زمان کمتر از 18 ماه احداث شد و هشتم آبان سال 88 گشایش یافت ، افزود: این بیمارستان به علت اینکه موفق شد از زمان گشایش تاکنون 350 شغل پایدار را در تهران ایجاد کند، به عنوان کارآفرین برتر استان تهران شناخته شد .
معتمد اظهارداشت: رییس جمهوری در بازدید از این بیمارستان در سال گذشته ، به مسوولان نظام سلامت تاکید کرد که حداقل 20 بیمارستان با الگوی بیمارستان محب ساخته شود .
بیمارستان محب، بخش غیرانتفاعی بیمارستان هاشمی نژاد تهران است که بالاتر از میدان ونک، در خیابان والی نژاد واقع شده است .
پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران سه شنبه هفته جاری با معرفی 9 کارآفرین برتر از گروههای صنعت، خدمات و کشاورزی و تعدادی کارآفرین برگزیده در محل مجموعه فرهنگی - ورزشی وزارت کار و اموراجتماعی برگزارشد اجتمام ** 1776/1572 شماره 007 ساعت 10:40 تمام
۰ نفر