۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6124631
T T
۰ نفر

محدودیت های ترافیکی راههای کشور اعلام شد

۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6124631
محدودیت های ترافیکی راههای کشور اعلام شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/09 اجتماعی.انتظامی.راهها تهران - مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: هم اکنون محورهای ارتباطی استان های مازندران، گیلان، قزوین، آذربایجان شرقی و برخی راههای آذربایجان غربی و گلستان به علت بارش باران لغزنده بوده و گردنه های استان اردبیل مه آلود است.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون به غیر از دو محور شمشک - دیزین حد فاصل قله تا چالوس و محور شهرکرد - ایذه از طریق گردنه بلوط بلند همه راههای کشور باز است و عبور مرور در آنها جریان دارد.
بر اساس این گزارش، تونل شیرین سو در مسیر قزوین - رشت برای انجام عملیات راهداری و ایمن سازی تا دهم خرداد ماه در روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته بین ساعات 7 تا 16 و چهارشنبه ها از ساعت 7 تا 14 از سمت قزوین به رشت یکطرفه بوده و تردد وسایل نقلیه از رشت به قزوین از طریق کنارگذر تونل انجام می شود.
همچنین تردد وسایل نقلیه در مسیر مشهد - فریمان به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت از ابتدا تا کیلومتر 7 این مسیر تا 13 خرداد ماه آینده از ساعات 6 صبح تا 18 با محدودیت انجام می شود.
این گزارش حاکی است، عبور وسایل نقلیه در محدوده کمربندی شهر یزد واقع در مسیر مهریز- اردکان نیز به علت تعمیر و مرمت یک دستگاه پل تا 26 خرداد ماه از راه انحرافی احداثی انجام می شود.
بر همین اساس، تردد وسایل نقلیه از ابتدا تا کیلومتر 19 محور نیشابور - باغچه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت تا 26 اردیبهشت ماه از طریق یک خط انجام می شود.
به علت به زیر آب رفتن پل کتولا، محور شهرکرد - ایذه از طریق گردنه بلوط بلند همچنان مسدود است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین شهرکرد- بروجن- لردگان- ایذه استفاده کنند.
همچنین محور شمشک به دیزین حدفاصل قله تا محل جاده چالوس نیز به علت احتمال سقوط بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است ..
براساس این گزارش، اطلاعات دریافت شده از 57 دستگاه تردد شماره مستقر در راههای کشور حاکی است در 24 ساعت گذشته در مجموع 624 هزار و 176 دستگاه خودرو در راههای کشور تردد داشته اند که از این تعداد 130 هزار و 207 دستگاه مربوط به محورهای ورودی تهران و 101 هزار و 16 دستگاه مربوط به محورهای خروجی از تهران می باشد.
این آمار و اطلاعات در مقایسه با روز گذشته 10 درصد افزایش ترافیک در کل کشور و 14 درصد افزایش در محورهای ورودی تهران و 21 درصد در محورهای خروجی تهران را نشان می دهد.
اجتمام 9102/** شماره 021 ساعت 18:02 تمام
۰ نفر