۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6124623
T T
۰ نفر

چمران: رییس جمهوری فعال از دل شوراها برخاسته است

۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6124623
چمران: رییس جمهوری فعال از دل شوراها برخاسته است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/09 سیاسی.رییس شورای عالی استان ها.شوراها تهران - رییس شورای عالی استان ها گفت: رییس جمهوری فعال از دل شوراها برخاسته است و به همین دلیل ما او را از خودمان می دانیم.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهدی چمران روز پنجشنبه در سخنانی در همایش روز ملی شوراهای اسلامی در تالار بزرگ وزارت کشور از حضور رییس جمهوری در جمع شوراهای سراسر کشور تشکر کرد و افزود: حضور رییس جمهوری، ارج گذاشتن به شوراهاست و ارج گذاشتن به شوراها به معنی ارج نهادن به آیات قرآن کریم، روایات اسلامی و بیش از 70 روایت از امیرالمومنین علی (ع) درباره شوراها و مشورت است.
رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: افتخار می کنیم که کار شوراها و نتیجه تلاش آنان به آبادانی کشور می انجامد.
چمران تاکید کرد: دولت، مجلس، شوراها و شهرداری همه با هم، باید کار خود را پیش ببرند و اگر هم جهت شده و در یک مسیر حرکت کنند ، قطعا به نتیجه مطلوب تری خواهند رسید.
رییس شورای عالی استان ها ادامه داد: اگر با یکدیگر همدل و هم جهت نباشیم ، به دلیل تهدیدهایی که از خارج داریم، چنگ و دندان هایی که برای ما تیز کرده اند و با کمال وقاحت از آن سوی دنیا ما را تهدید می کنند، آسیب می بینیم. به همین دلیل باید بیش از گذشته ، متحد و متفق باشیم.
چمران تصریح کرد: همه باید در کنار هم و دست در دست یکدیگر، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی یادآوری کرد: رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند و هر سال را به نامی مزین می کنند، همچون سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف و کار مضاعف، صرفا مختص یک سال نیست و ما باید آنها را همواره مورد اهتمام قرار دهیم.
رییس شورای عالی استان ها در پایان اظهار امیدواری کرد: شاهد سقوط ظلم و کفر جهانی و برپایی عدالت در دوران خود باشیم.
سیام 9170/1572**9130** شماره 013 ساعت 17:03 تمام
۰ نفر