۶ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6124459
T T
۰ نفر

اخبار فردا/

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6124459
اخبار فردا/ اهم برنامه های خبری سه شنبه کشور ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/06 کلیات.اخبار.فردا اهم برنامه های خبری پیش بینی شده فردا سه شنبه کشور که گروه های خبری ایرنا شماری از آن ها را تحت پوشش قرار خواهند داد؟ به این شرح است: ** برای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و نیز سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، همایش بزرگ یک هزار نفری بسیجیان وزارتخانه ها و ادارات دولتی در ساعت 08:30 در مجتمع فرهنگی ورزشی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود و در آن جمعی از وزرای بسیجی دولت های نهم و دهم و تعدادی از مقامات بسیجی مورد تجلیل قرار می گیرند.
** نشست مشترک خبری با حضور فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در بسیج فرهنگیان در ساعت 11:30 در ستاد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله (ص ) واقع در خیابان طالقانی، روبه روی لانه جاسوسی برگزار می شود.
** بررسی ابعاد مختلف و پیامدهای سند هسته ای آمریکا موضوع گردهمایی یک روزه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است که در ساعت 09:00 آغاز به کار می کند.
** استاندار، فرمانداران و نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی به دعوت شرکت آب و فاضلاب استان تهران از سد ماملو و طرح خطوط انتقال ماملو بازدید خواهند کرد.
** مدیر عامل مدیریت آب در ساعت 10:00 در محل این مدیریت واقع در خیابان فلسطین شمالی، پایین تر از زرتشت نشست خبری خواهد داشت.
** دستگاه ها و سازمان های مسئول در اجرای عملیات کنترل عمره گزاران در ساعت 09:15 در مجموعه فرهنگی شقایق واقع در پارک جلسه هماهنگ سازی دارند ** فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ساعت 10:45 در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ واقع در تقاطع میرزای شیرازی با شهروندان ارتباط مستقیم خواهد داشت.
** مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی زنان اندیشمند در ساعت 16:00 در مجتمع امام خمینی (ره ) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.
** شورای شهر تهران در ساعت 09:00 در محل این شورا واقع در خیابان بهشت جلسه علنی دارد.
** نشست خبری آسم و آلرژی در ساعت 11:00 در مرکز طبی کودکان واقع در انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب برگزار می شود.
** هنرمندان و جانبازان در ساعت 10:00 در مقابل سفارت سویس در تهران علیه تهدیدات هسته ای اوباما علیه ایران تجمع می کنند.
** دیدگاه رییس جمهوری در مورد افزایش جمعیت موضوع مناظره ای است که در ساعت 12:00 با حضور رییس مرکز مطالعات جمعیتی آسیا و اقیانوسیه و کارشناسان این موضوع در روزنامه تهران امروز واقع در خیابان طالقانی، بعد از بنیاد شهید برگزار می شود.
** نخستین نشست خبری سازمان دارالقرآن کریم در ساعت 10:00 در محل این سازمان واقع در میدان امام حسین (ع)، خیابان خواجه نصیرطوسی برگزار می شود.
** معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یک نشست خبری در ساعت 10:00 در محل این وزارتخانه به سوالات خبرنگاران پاسخ می گوید.
** انجمن گرافیک ایران در ساعت 16:00 در محل خانه هنرمندان ایران گردهمایی خواهد داشت.
** خاندان تجویدی در یک گردهمایی در ساعت 16:00 در محل موسسه فرهنگی صبا مورد تجلیل قرار می گیرد.
** مراسم بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری در ساعت 09:00 در محل ستاد بزرگداشت برگزار می شود.
** رییس انتشارات بین المللی الهدی در یک نشست خبری در ساعت 10:00 در محل معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
** سالن همایش های صدا و سیما در ساعت 13:30 از مراسم آغاز به کار نهمین همایش بین المللی شنوایی شناسی ایران که تا 9 اردیبهشت ماه جاری ادامه می یابد، میزبانی می کند.
** دو تیم ایرانی در هفته ششم مسابقات فوتبال جام باشگاه های فوتبال آسیا به این شرح به دیدار حریفان می روند: - مس کرمان در ساعت 18:00 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان از تیم الهلال عربستان میزبانی می کند.
- سپاهان اصفهان در ساعت 20:05 در ورزشگاه دبی مهمان تیم العین امارات خواهد بود.
شماره 057 ساعت 19:13 تمام
۰ نفر