۷ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6122788
T T
۰ نفر
امام جمعه ساوه:جنبش وال استریت سقوط آمریکا را در پی دارد ........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/08/1390 سیاسی.جنبش.وال استریت ساوه- امام جمعه ساوه گفت: اعتراضات مردمی آمریکا با عنوان جنبش وال استریت سقوط نظام سرمایه داری در آمریکا و اروپا را در پی دارد.
حجت الاسلام "سید حسین تقوی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حرکت اخیر این جنبش، نشاندهنده مخالفت 99 درصدی جامعه جهانی با دولتمردان آمریکا است که امروزه به داخل این کشور رسیده است.
وی با اشاره به نابودی نظام سرمایه داری در آینده ای نزدیک اظهار داشت: مردم آمریکا در عمل نشان دادند که فریب دروغ های تاریخی دولتمردان را نمی خورند و نسبت به وابستگی سران کشورشان به رژیم صهیونیستی و جنگ افروزی در جهان معترض هستند.
وی در خصوص اعتراضات مدنی و مخالفت با سرمایه داری در شهرهای مختلف آمریکا بیان کرد: قیام علیه نظام سرمایه داری تحت عنوان 99 درصد در مقابل یک درصد در کشورهای اروپایی و داخل آمریکا شکل گرفته و مردم علیه نظامشان به پاخاسته اند. حجت الاسلام تقوی گفت: آمریکا و اروپا در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و این امر بار دیگر به جهان ثابت کرد که نظامی مبتنی بر بی عدالتی، ظلم، ستم و تبعیض دوامی ندارد.ک/3 7337/686
۰ نفر