۷ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6122772
T T
۰ نفر
بازیگر فیلم"شب یلدا":گرایش قشر بازیگر به سوی نشریات زرد عمدی نیست .................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/08/1390 اجتماعی.مطبوعات 90.نمایشگاه تهران - بازیگر فیلم سینمایی "شب یلدا" گفت: گرایش بازیگران سینما و تلویزیون برای مشهور شدن با نشریات زرد، عمدی نیست و در بیشتر اوقات اسم و مشخصات یک بازیگر بدون اطلاع قبلی او، در این اینگونه نشریات منتشر می شود.
"الهام چرخنده" روز شنبه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: بازیگران به طور قطع، تفاوت های یک رسانه خوب و جدی را با یک رسانه غیرحرفه ای درک می کنند و نحوه انتشار یک مطلب و هدف از آن را به درستی تشخیص می دهند.
وی گفت: در بیشتر مواقع، عکس یک بازیگر از صحنه ای که مشغول بازی در آن است، بر روی اینترنت منتشر می شود که این مساله اکثر اوقات، بدون اجازه یا حتی خواست فرد بازیگر صورت می گیرد.
چرخنده ادامه داد: این عکس ها یا حتی خبر قراردادهای بازیگران در فیلم و سریال های مختلف، گاهی واقعا بدون اطلاع دادن به خود بازیگر که صاحب اصلی آن عکس و خبر است، در مجلات و نشریات سینمایی ظاهر می شود.
چرخنده به مردم اطمینان خاطر داد که بیشتر بازیگران، خودشان به صرف شهرت و شناخته شدن در عرصه هنر به سمت نشریات زرد گرایش پیدا نمی کنند و آنها به مصاحبه با یک رسانه رسمی و معتبر علاقه مند هستند.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها که از سوم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد تا دهم آبان ماه جاری در این محل برپا است. این نمایشگاه در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.
اجتمام**9134 **1569**
۰ نفر