۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6114587
T T
۰ نفر
هیچ بیمار قلبی به خاطر نداشتن هزینه درمان از این بیمارستان برگردانده نمی شود ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/10 اجتماعی.پزشکی.بیمار قلبی.پول مشهد- موسس بیمارستان خیریه فوق تخصصی قلب و عروق جواد الائمه مشهد گفت: هیچ بیمار قلبی به خاطر نداشتن پول و هزینه درمان از این بیمارستان برگردانده نمی شود.
ماشاء الله دانشی نیا روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ماهانه تعداد زیادی از بیماران به خاطر نداشتن هزینه درمان به صورت رایگان دراین بیمارستان تحت عمل های جراحی قلب و عروق قرار می گیرند.
وی اظهار داشت:طی سال گذشته حدود 205 هزار بیمار قلبی تحت خدمات درمانی بیمارستان جواد الائمه از جمله جراحی قلب باز، آنژیو گرافی، آنژیوپلاستی، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، تست ورزش و بازتوانی قلبی قرار گرفته اند.
عضو مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی گفت: با توجه به ارائه تخصصی ترین خدمات درمانی به بیماران قلبی در این بیمارستان، هزینه های درمانی با تعرفه های دولتی محاسبه شده و نصف بیمارستان هایی مانند بیمارستان رضوی است.
وی ضریب اشتغال تخت در بیمارستان قلب و عروق جوادالائمه را صد درصد عنوان کرد و افزود: این بیمارستان هم اکنون دارای 120 تخت فعال است که با بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان در کمتر از سه سال آینده، 80 تخت دیگر به تخت های این بیمارستان افزوده خواهد شد.
دانشی نیا افزود: بیمارستان قلب و عروق جواد الائمه مشهد که از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده است، بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی خیریه در سطح کشور به شمار می رود.
وی با اشاره به روند تاسیس بیمارستان فوق تخصصی خیریه قلب و عروق مشهد، گفت: برای احداث این بیمارستان در سال 65 با موانع زیادی پیش رو بودم اما به لطف خداوند و حمایت برخی از مسوولین بالاخره کار اجرایی شد و در سال 79 بیمارستان جوادالائمه در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع به بهره برداری رسید. 7487/659
۰ نفر