۱۵ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6105211
T T
۰ نفر

سرپرست سازمان بهزیستی کشور:

۱۵ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6105211
سرپرست سازمان بهزیستی کشور: 70درصد مددجویان زیر پوشش بهزیستی زمینه توانمند شدن را دارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/15 اجتماعی.بهزیستی.توانمندسازی تهران- سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: 70درصد مددجویان زیر پوشش این سازمان زمینه توانمند شدن را در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری ، اقتصادی و اجتماعی را دارند.
احمد اسفندیاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: امسال بسیاری از مددجویان از چرخه خدمات این سازمان خارج و خودکفا می شوند که امیدواریم در سال های آتی مددجوی پشت نوبت نداشته باشیم.
وی تصریح کرد، بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه، سالانه 10 درصد از مددجویان باید توانمند شده و از چرخه حمایتی این سازمان خارج شوند.
اسفندیاری گفت: سازمان بهزیستی برنامه های مختلفی برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش دارد که از جمله می توان به اشتغالزایی یکصد هزار نفر از مددجویان در سال جاری اشاره کرد.
سرپرست سازمان بهزیستی کشور همچنین تصریح کرد، در طرح نهضت تامین مسکن مددجویان و معلولان، سازمان بهزیستی متعهد شده که در مدت سه سال یعنی تا پایان دولت دهم 200 هزار منزل مسکونی احداث کند.
به گفته اسفندیاری، عملیات اجرایی 60 هزار واحد مسکونی از سال گذشته آغاز شده و تا پایان امسال نیز 70 هزار واحد دیگر احداث خواهد شد و باقی مانده واحدها تا آخر سال 1391 ساخته و به مددجویان واگذار خواهد شد.
در زمان حاضر سه میلیون نفر از خدمات حمایتی سازمان بهزیستی کشور استفاده می کنند.
اجتمام **9188** **1569 شماره 023 ساعت 13:52 تمام
۰ نفر