۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6104462
T T
۰ نفر
رییس قوه قضاییه خطاب به قضات و کارکنان دستگاه قضا: حرمت ارباب رجوع را نگه دارید (6) ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/02 اجتماعی.رییس.قوه قضاییه تهران - رییس قوه قضاییه از قضات و کارکنان دستگاه قضایی خواست حرمت ارباب رجوع را نگه دارند چون این افراد گرفتار هستند و برای رفع مشکلات خود مراجعه می کنند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی چهارشنبه شب در ادامه سخنان خود به مناسبت هفته قوه قضاییه درباره شیوه برخورد با ارباب رجوع گفت: این یک مساله ای است که ذهن مسوولان دستگاه قضایی را به خود معطوف کرده بود که شنیده می شد در گوشه و کنار دستگاه قضایی این مشکلات وجود دارد.
وی در عین حال اظهار داشت: البته باید توجه کنیم که بار سنگینی به عهده قضات محترم و کارکنان دستگاه قضایی است.
وی افزود: کار در دستگاه قضایی واقعا طاقت فرسا است و با توجه به اصرارهای یک طرفه مراجعان بر خواسته خود، به طور طبیعی ممکن است این گونه برخوردها به وجود بیاید ولی در هر حال، برخورد ناصحیح هیچ وقت قابل توجیه نیست.
لاریجانی اظهار داشت: از همه قضات شریف و کارمندان خواسته ایم حرمت همه ارباب رجوعها را نگه داشته باشند چون آنان گرفتارند و برای رفع مشکلاتشان مراجعه می کنند.
رییس قوه قضاییه ادامه داد: ما باید خودمان را جای آنان بگذاریم و به این نکته توجه داشته باشیم که در نشست های متعددی این مساله را بررسی و عواملی را احصا کردیم تا در حد مقدور این مشکلات را برطرف کنیم.
ادامه دارد ....
اجتمام **7029** شماره 006 ساعت 00:40 تمام
۰ نفر