۱۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6103625
T T
۰ نفر

معاون کمیته امداد:

۱۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6103625
معاون کمیته امداد: 180 هزار خانوار زیر پوشش از چتر حمایتی کمیته امداد خارج می شوند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/18 اجتماعی.کمیته امداد.مددجو تهران - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره ) از خروج 180 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد از چتر حمایتی این نهاد تا پایان امسال خبرداد.
محمدعلی ذوالفقاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا به برنامه های مختلف کمیته امداد برای رسیدن به خودکفایی مددجویان اشاره کرد و افزود: این افراد پس از رسیدن به مرز خودکفایی از چرخه حمایت های دائم این نهاد خارج می شوند.
وی شمار مددجویان کمیته امداد را حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرد و افزود: سالانه شماری از مددجویان از چتر حمایتی کمیته امداد خارج و شمار دیگری به بدنه این نهاد اضافه می شوند.
ذوالفقاری، تسهیل ازدواج جوانان خانواده های زیر پوشش، کمک به اشتغال مددجویان، توسعه بیمه های اجتماعی و خارج کردن فرزندان ذکور بالای 18 سال از خدمات حمایتی امداد را بخشی از برنامه های این نهاد برای خروج مددجویان از چتر حمایتی کمیته امداد بیان کرد.
ذوالفقاری تصریح کرد، پیش بینی می شود به اندازه دو برابر افرادی که امسال از چتر حمایتی کمیته امداد خارج خواهند شد، خدمات موردی مانند اعطای وام به مددجویان جدید ارایه شود.
وی گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره )، ارایه خدمات فوری به مددجویان برای جلوگیری از انتظار بیش از حد آنان برای دریافت خدمات است.
اجتمام **9140** **1569 شماره 004 ساعت 09:21 تمام
۰ نفر